Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Faulhaber robotic
Powrót do listy artykułów Aktualizowany: 2015-05-11
Rozmawiamy z Grzegorzem Jazowskim, Dyrektorem Oddziału firmy item Polska Sp. z o.o.

Adriatyk, koszykówka i profile aluminiowe? A jednak coś je łączy! Grzegorz Jazowski (item Polska) podzielił się z nami swoimi spostrzeżeniami na temat branży, kierunku w jakim zmierza jego firma, a także zainteresowaniami "po godzinach".... 

Grzegorz Jazowski, item Polska
Grzegorz Jazowski, item Polska

Wojciech Czakon, automatyka.pl: Panie Grzegorzu, czym zajmuje się Państwa firma?

item to marka, która urzeczywistnia idee klientów. Jesteśmy zawsze blisko, słuchamy, definiujemy potrzeby i znajdujemy rozwiązanie. Jesteśmy solidnym partnerem w dziedzinie rozwiązań przemysłowych. Naszym klientom i partnerom oferujemy profesjonalny serwis i fachowe doradztwo w zakresie wykorzystania systemu modułowego profili i rurek aluminiowych item. Inżynierowie Sprzedaży, Projektanci oraz dział handlowy wspierają naszych kontrahentów w realizacji indywidualnych projektów oraz doborze najkorzystniejszych rozwiązań. Regularnie organizujemy także w siedzibie naszej firmy bezpłatne szkolenia produktowe dla naszych klientów, w celu zapoznania z podstawowymi produktami item, jak i nowościami.

Czy jest jakaś kluczowa specjalizacja Państwa polskiego oddziału?
Dostarczamy precyzyjnie docięte profile, akcesoria oraz zestawy konstrukcyjne dokładnie tak jak życzy sobie nasz klient. Jeżeli jego potrzebą jest zbudowanie okazałej konstrukcji maszyny tutaj również jesteśmy gotowi do pomocy.

Co jest Państwa największym sukcesem w ostatnim czasie?
Największym sukcesem firmy z pewnością jest stałe zwiększenie udziału w rynku, co wiąże się ze wzrostem obrotów, pozyskaniem nowych klientów i większą rozpoznawalnością marki item na rynku polskim. Również wdrożenie nowego projektu jakim jest item pluspartner, którym polega na ścisłej współpracy oraz wsparciu sprzedażowo-marketingowym dla wybranych i wyselekcjonowanych firm.

Przed jakimi wyzwaniami stoi Państwa firma?
Firma item stoi przed wieloma wyzwaniami z zakresu sprzedaży, innowacyjności jak i marketingu. Każde z tych kluczowych dla firmy zagadnień wymaga odrębnego potraktowania, analizy rynku, jak i działań konkurencji. W ostatnim czasie szczególnego znaczenia nabrała personalizacja przekazu marketingowego, która jest kluczowym elementem podtrzymania lojalności klienta. W tym kierunku zmierza też item, organizując dni otwarte, szkolenia, odwiedzając klientów samochodem pokazowym, biorąc udział w targach, a wreszcie wdrażając projekt item pluspartner.

Jakie trendy w branży ostatnio Pan obserwuje?
Moim zdaniem klienci na polskim rynku, coraz częściej oczekują produktu o najwyższej jakości, precyzyjnym wykonaniu oraz wysokiej jakości obsługi. Rynek, klienci oczekują profesjonalistów, którzy potrafią odpowiedzieć na ich indywidualne zapotrzebowanie.

Wszystkie te czynniki spełnia item. A to wyróżnia wśród konkurencji. Branżą, która rozwinęła się stosunkowo szybko jest Lean Production, tematyce tej poświęcone są liczne konferencje, wykłady czy czasopisma branżowe, w tej dziedzinie jesteśmy również bardzo aktywni, bacznie obserwując nastroje na rynku. Jest to trend wymuszający zmiany struktury organizacji w celu optymalizacji jej funkcjonowania, racjonalnego nim zarządzania, jak i zapobiegania wszelkiemu marnotrawstwu. W tej dziedzinie również mamy wiele do zaoferowania od stołów roboczych poprzez wózki transportowe do regałów, wszytko zgodnie z zasadami Lean Production.  

Grzegorz Jazowski, item Polska
Grzegorz Jazowski, item Polska

Za co jest Pan odpowiedzialny w firmie?
To jest dobre pytanie. Najogólniej można powiedzieć, że jestem odpowiedzialny za ciągły rozwój naszej firmy. Pod tym pojęciem możemy ująć wiele zadań, i niech tak pozostanie...

Pytanie z innej kategorii: gdzie Pan się wybiera na urlop?
Najbliższy urlop? Znam świetne zaciszne miejsce nad Adriatykiem i Bałtykiem, ale nie zdradzę. Chciałbym aby pozostało zaciszne...

Ulubiony sport?
Prywatnie uwielbiam ruch. Z racji słusznego wzrostu byłoby czymś niewskazanym powiedzieć , że nie gram w koszykówkę. Otóż gram i sprawia mi to wielką frajdę. Kibicuję naszej reprezentacji i paru drużynom w NBA.

Czego Pan się nauczył w item przez te wszystkie lata pracy?
W item jestem od początku jej działalności w Polsce. To naprawdę świetne uczucie patrzeć jak się rozwija i może zaoferować coraz więcej. Co mnie nauczyła praca w item? Do wszystkiego należy podchodzić z pasją. To motywuje siebie samego i ludzi wokół, a nie możesz sprawić aby ktoś się zapalił jeżeli sam nie płoniesz...

Dziękuję za rozmowę.
Dziękuję.

Autor:
Wojciech Czakon, xtech.pl
Źródło:
xtech.pl

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także