Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do listy artykułów Aktualizowany: 2015-05-20
Wywiad z Danielem Niepsujem, Specjalistą ds. Marketingu i Sprzedaży Comau Poland Sp. z o.o.

O wakacyjnych planach a także mocnych stronach i wyzwaniach stojących przed Comau Poland Sp. z o.o. opowiada nam Daniel Niepsuj - Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży.

[Wojciech Czakon, xtech.pl] Czy mógłby Pan w kilku słowach scharakteryzować profil firmy Comau?
[Daniel Niepsuj, Comau Poland Sp. z o.o.] Firma Comau zajmuje się przede wszystkim zwiększaniem wydajności procesów produkcyjnych naszych klientów poprzez zrobotyzowanie stanowisk pracy oraz zwiększanie bezpieczeństwa pracowników na ich stanowisku pracy przez angażowanie robotów przemysłowych do procesów niewygodnych czy niebezpiecznych dla ludzi. 

Daniel Niepsuj, Comau Poland Sp. z o.o.
Daniel Niepsuj, Comau Poland Sp. z o.o.

W czym jako firma jesteście dobrzy?
Kluczową specjalizacją firmy Comau, jest umiejętność idealnego dostosowania swoich produktów i usług do konkretnego rozwiązania, które maksymalizuje wyniki naszych klientów przy jednoczesnym obniżeniu ponoszonych kosztów. Robotyzacja wszelkich procesów produkcyjnych takich jak m.in. spawanie łukowe, montaż, paletyzacja, przenoszenie, zgrzewanie punktowe, obsługa pras itp. pozwala naszym klientom na zwiększanie produkcji, oferowanie korzystniejszych cen na rynku i odnoszenie coraz wyższego zysku.

Co jest Państwa największym sukcesem w ostatnim czasie?
Za sukces w ostatnim czasie z pewnością można uważać powstanie w polskim oddziale Comau, Międzynarodowego Centrum Robotyzacji Pras. Za centrum przemawia ponad czternastoletnie doświadczenie w robotyzacji pras dla firm na całym świecie. Comau na swoim koncie posiada zainstalowane linie obsługi pras w Polsce, krajach europejskich oraz obu Amerykach. Zespół pracujący w jednostce został stworzony z wykwalifikowanych specjalistów, doświadczonych robotyków, pracowników utrzymania ruchu, obsługi pras, mechaników, programistów, konstruktorów i wielu innych. Każdy temat jest zarządzany przez managerów projektów, którzy mają na koncie wiele odniesionych sukcesów i wdrożonych rozwiązań zrobotyzowanych. Lokalizacja w uprzemysłowionej części Europy stanowi kolejną z zalet Centrum Robotyzacji Pras. Oprócz wdrażania nowych linii, Comau oferuje także kompletne elektryczne i mechaniczne remonty pras, co może być także łączone razem z automatyzacją linii – dzięki czemu klient od jednego dostawcy otrzymuje kompleksową usługę.

Przed jakimi wyzwaniami stoi Państwa firma?
Wyzwaniami dla Comau są wszystkie zadania, które stawiane są przez naszych klientów, zespół specjalistów każde z zapytań, ofert czy konkretnych realizacji, dogłębnie analizuje i przygotowuje odpowiednie rozwiązanie dla indywidualnych potrzeb naszych klientów. Nie ma większego znaczenia stopień zaawansowania wdrażanego rozwiązania, tak samo istotni dla firmy są klienci decydujący się na zakup jednego robota do manipulowania detalem, dwurobotowej celi spawalniczej czy skomplikowanej linii obsługującej prasy. Każde ze stawianych przed firmą wyzwań ma te same znaczenie.

Za co jest Pan odpowiedzialny w Comau?
W firmie Comau odpowiadam za szeroko pojęty marketing. Do głównych zadań należy z pewnością poszerzanie wiedzy konsumentów o marce Comau na rynku polskim, czeskim i słowackim oraz komunikacja marketingowa z działem centralnego marketingu Comau w Turynie. Wśród wymienionych działań marketingowych można wyróżnić obecność Comau w Internecie, publikacje prasowe, organizację eventów promocyjnych, zaopatrywanie firmy w materiały reklamowe itp. Dzięki tym działaniom można zauważyć iż na wymienionych rynkach wzrasta świadomość klientów z branż, które mogą być zainteresowane robotyzacją lub automatyzacją procesów produkcyjnych, co bezpośrednio przekłada się na ilość zapytań ofertowych, dzięki czemu wspieramy zespół sprzedażowy. 

Daniel Niepsuj, Comau Poland Sp. z o.o.
Daniel Niepsuj, Comau Poland Sp. z o.o.

Jak Pan spędzi najbliższy urlop?
Planuje serię krótkich podróży po stolicach europejskich w tym z pewnością Berlin, Budapeszt i Londyn, a oprócz tego jeśli starczy czasu może krótki pobyt nad Bałtykiem, który w ostatnich latach omijałem.

Ulubiona potrawa?
Ulubiona potrawa to pierogi ruskie, lubię każde, ale bez wątpienia, poza jakąkolwiek konkurencją są te przyrządzane przez moją mamę.

Drużyna piłkarska?
Manchester United. Czerwone Diabły skradły moje serce po pamiętnym finale ligi mistrzów w Barcelonie, kiedy rzutem na taśmę pokonali Bayern Monachium.

Czego Pan się nauczył w Comau?
Z pewnością lista kompetencji jakie poszerzyłem, dzięki pracy w Comau jest długa, jednak to najważniejszych z pewnością zaliczyłbym umiejętności interpersonalne związane z działaniami marketingowymi, planowanie reklam na wielu płaszczyznach oraz organizowanie własnego czasu.

W domu też Pan chodzi w garniturze?
W domu raczej nie zdarza mi się chodzić w garniturze, wskakuję w wygodny dres, ale złapałem się, że przy luźnych wyjściach ze znajomymi częściej niż kiedyś zakładam gładką koszulę :)

Dziękuję za rozmowę.

Autor:
Wojciech Czakon, xtech.pl
Źródło:
automatyka.pl

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :