Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Faulhaber robotic
Powrót do listy produktów Ostatnia aktualizacja: 2007-01-22
Moduły komunikacji bezprzewodowej dla CompactRIO
Producent:
AVIA
AVIAOK International Company, Drivven i S.E.A. opracowały nowe moduły komunikacyjne dla CompactRIO

Inżynierowie i naukowcy wykorzystujący magistrale stosowane w przemyśle samochodowym i sieci bezprzewodowe mają teraz więcej narzędzi dla aplikacji pozyskiwania danych, projektowania i sterowania. Liderzy w tej branży: AVIAOK International Company Drivven i Science & Engineering Applications Datentechnik GmbH (S.E.A.) zaprezentowały moduły dla platformy CompactRIO National Instruments, dodając szeroki zakres funkcjonalności dla aplikacji samochodowych, lotniczych, komunikacji bezprzewodowej, przenośnych aplikacji do monitorowania.

CompactRIO to wysokowydajny system sterowania i pozyskiwania danych zaprojektowany dla aplikacji, które wymagają wysokich osiągów i niezawodności. System łączy otwartą, wbudowaną architekturę z małymi wymiarami, dużą odpornością i modułami We/Wy wymienianymi "na gorąco". Platforma CompactRIO wykorzystuje technologię FPGA obsługiwaną przez LabVIEW, co umożliwia łatwą zmianę konfiguracji urządzeń dla różnych aplikacji pozyskiwania danych i sterowania. Inżynierowie tworzą również własne, wyspecjalizowane moduły do CompactRIO do obsługi różnych sygnałów i protokołów komunikacyjnych, uważanych przez wiele firm za niezwykle przydatne. Zarówno moduły dodatkowe, jak i moduły National Instruments są podłączone bezpośrednio do układów FPGA CompactRIO, pozwalając na synchronizację za pomocą 40 MHz zegara pomiędzy modułami.

S.E.A., dostawca produktów i rozwiązań w zakresie automatyki i pomiarów, wprowadził na rynek drugą generację modułów GPS, komunikacji bezprzewodowej GSM i GPRS dla CompactRIO. Inżynierowie używają modułów S.E.A. do śledzenia położenia systemów CompactRIO dzięki wbudowanej funkcji GPS, jak również do komunikacji bezprzewodowej i synchronizacji tych systemów z rozdzielczością 100 ns. Moduły S.E.A. ułatwiają zdalne sterowanie i monitoring niedostępnych i przenośnych systemów CompactRIO za pomocą sieci telefonicznych GSM oraz GPRS. Nowe moduły od S.E.A. zawierają również nowe właściwości jak zegar synchronizowany radiowo i wyjście IRIG-B, pozwalające systemowi CompactRIO otrzymywać dokładny czas w oparciu o zegar satelitarny, używany do bezprzewodowej synchronizacji zdalnych systemów CompactRIO.

“Mamy wielu klientów szukających wytrzymałej, przenośnej platformy pomiarowej dla aplikacji samochodowych i monitorujących” powiedział Wolfram Koelver, dyrektor finansowy S.E.A.

“Wszystkie nasze bezprzewodowe moduły wyposażone są w biblioteki do LabVIEW, co ułatwia integrację z systemem CompactRIO i tworzy idealną platformę dla zdalnych aplikacji pozyskiwania i sterowania.”

Drivven, wiodący dostawca rozwiązań sterowania pojazdem i pozyskiwania danych, opracował wiele modułów CompactRIO zaprojektowanych do szybkiego prototypowania systemów automatycznego sterowania silnikiem. Dzięki modułom Drivven, technicy łączą systemy CompactRIO lub PXI bezpośrednio z wieloma czujnikami samochodowymi i serwomotorami, takimi jak czujniki położenia wału korbowego, czujniki tlenu, termistory, przetworniki ciśnienia, wtryski paliwa, układy wtryskowe z systemem common rail dla silników diesla, cewki zapłonowe, elektroniczne przepustnice i tym podobne. Wszystkie moduły firmy Drivven wyposażone są w biblioteki do LabVIEW, ułatwiające proces tworzenia aplikacji. Dzięki niniejszym modułom CompactRIO firmy Drivven, technicy szybko projektują moduły ECU pojazdu używając narzędzi programowych LabVIEW FPGA i LabVIEW Real-Time dla CompactRIO i PXI.

Warto dodać, że AVIAOK International Company opracowała moduły ARINC-429 i MIL-1553 CompactRIO dla przemysłu lotniczego. Użytkownicy mogą wykorzystać ARINC-429, dwupunktową, jednokierunkową magistralę danych, wykorzystywaną do łączenia podsystemów i czujników w samolotach.

MIL-1553 to wysokowydajna, złożona magistrala wymiany danych szeroko wykorzystywana przez wojsko do integracji podsystemów, dla których integralność danych i niezawodność to czynniki kluczowe. MIL-1553 jest szeroko wykorzystywana w technice lotniczej i morskiej, systemach pojazdów podwodnych i naziemnych oraz w niektórych aplikacjach przemysłowych takich jak reaktory, wagony metra czy odwierty. Moduły AVIAOK International Company ARINC-429 i MIL-1553 umożliwiają zastosowanie CompactRIO jako idealnego systemu wbudowanego dla aplikacji pozyskiwania danych i sterowania w lotnictwie i wojsku.


Dodatkowe moduły CompactRIO obejmują:

Moduły komunikacji bezprzewodowej
S.E.A. Moduł Gxxx Combo (obejmuje GSM i GPS)
S.E.A. Moduł bezprzewodowej obsługi sygnału radiowego GSM
S.E.A. Moduł GPS
S.E.A. Moduł GPSIBplus (obejmuje IRIG-B, impuls synchronizacji i programowalny)
S.E.A. Moduł GPSplus (z dodatkowym impulsem synchronizacji, programowalny)
S.E.A. Moduł GPRSplus (z obsługą EDGE)
S.E.A. Moduł Gxxxplus Combo (zawiera GSM, EDGE, GPS, impuls synchronizacji, programowalny)

Moduły obsługi protokołów komunikacyjnych
Moduł odbiornika AVIAOK ARINC-429
Moduł AVIAOK MIL-1553

Moduł nadajnika AVIAOK ARINC-429
Moduły do prototypowania układów pojazdu
Moduł Drivven VR/Hall (zawiera wejścia czujnika VR i czujnika wykorzystującego efekt Halla)
Moduł sterownika układu wtryskowego Drivven
Moduł sterownika Low-Side Drivven
Moduł sterownika układu zapłonowego Drivven
Moduł czujnika O2 Drivven
Moduł sterownika układu wtryskowego diesla Drivven
Moduł ECU HIL Drivven
Moduł kontrolera elektrycznej przepustnicy i zaworu regulacji biegu jałowego Drivven

Porównaj ofertę z innymi dostawcami

To proste! Uzupełnij formularz i poznaj najlepsze oferty dostawców z branży automatyki przemysłowej.

Dystrybutor

National Instruments Poland

Adres: Polna 11, 00-633 Warszawa

Nr telefonu: +48 22 328 90 10 Skopiuj

Faks: +48 22 331 96 40 Pokaż numer Skopiuj

Przy kontakcie powołaj się na portal automatyka.pl