Bosch ma zamiar zainwestować 100 milionów euro w budowę fabryki w Chinach. Na jej terenie produkowane będą systemy przeznaczone głównie do samochodów autonomicznych oraz układy łączności pojazdów z Internetem.
Zakłady dadzą pracę 1300 pracownikom, którzy dopilnują, aby z taśm produkcyjnych schodziły systemy wspomagania kierownicy, kamery, sensory radarowe oraz moduły łączności internetowej. Docelowo fabrykę ma opuszczać 41 milionów komponentów rocznie.
Produkcja ma zaspokoić potrzeby chińskich producentów samochodów, jednak nowe podzespoły mogą trafić na rynek europejski już na pokładzie pojazdów. Przykładem może być nowy SUV Lynk & Co 01, który według zapowiedzi producenta ma być jednym z najbardziej skomunikowanych samochodów na świecie.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- onet
Komentarze (0)
Czytaj także
-
Produkcja akumulatorów do pojazdów elektrycznych
Branża motoryzacyjna szykuje się na przyszłość zdominowaną przez pojazdy elektryczne. Spotkaliśmy się z ekspertem B&R ds. elektromobilności,...
-
Do czego służą magnesy ferrytowe?
Magnesy ferrytowe, często nazywane ceramicznymi z powodu ich sposobu produkcji, są jednymi z najczęściej wykorzystywanych rodzajów magnesów...