Birmingham Airport w północnej części lotniska wdrożyło technologię zarządzania kolejkami BlipTrack. Rozwiązanie oparte na systemie czujników przynosi korzyści zarówno dla zarządców, jak i pasażerów, dostarczając w czasie rzeczywistym dane na temat czasów oczekiwania.
Rozwiązanie opiera się na czujnikach Bluetooth i Wi-Fi, które wykrywają różnego rodzaju urządzenia mobilne - w tym smartfony i tablety - aby ustalić specyficzne wzorce ruchowe oraz czasy przemieszczania się pasażerów. Wykorzystując te informacje, administracja lotniska jest w stanie szybko reagować na potencjalne zakłócenia i zapewnia podróżnym wciąż aktualizowane i pewne dane.
System pomaga nie tylko zrozumieć rzeczywisty czas oczekiwania, ale także może być wykorzystany w dyskusji z United Kingdom Border Force (UKBF) przy budowaniu odpowiednich zasobów i planów na przyszłość. Dokładne informacje, które trafiają do pasażerów zmniejszają poziom ich frustracji, co również pozytywnie wpływa na płynność boardingu.
Obecnie technologia ta jest wykorzystywana przez ponad dwadzieścia międzynarodowych lotnisk na całym świecie, w tym przez John F. Kennedy International Airport w Nowym Jorku. Po udanym wdrożeniu w północnej części terminala, Birmingham Airport planuje zintegrować system z resztą lotniska.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Nowinki techniczne
- Źródło:
- computerweekly
Komentarze (0)
Czytaj także
-
Opracowanie „Wzorcowanie wag zbiornikowych bez wzorców masy” zawierające...
CalFree™ to połączenie funkcji sprzętowych, metod wzorcowania / adiustacji i fabrycznej kontroli jakości pozwalające na wzorcowanie bez użycia...
-
Pseudonimizacja a anonimizacja danych osobowych – kiedy stosować dany sposób...
Obowiązki związane z zagadnieniem przetwarzania danych osobowych wymagają od rozmaitych przedsiębiorstw wdrożenia odpowiednich środków...