Fukuoku Mutual Life Insurance (FMLI) to japońska firma ubezpieczeniowa, która postanowiła zastąpić swoich 34 pracowników systemem sztucznej inteligencji Watson Explorer. Od teraz roszczenia klientów ubezpieczalni będą analizowane przez algorytmy SI.
Przygotowanie odpowiedniego mechanizmu przez IBM oraz udostępnienie części zasobów Watsona kosztowało 1,7 milionów dolarów. Dodatkowo za tę usługę Japończycy będą płacić roczny abonament w wysokości 128 tysięcy dolarów. Biorąc pod uwagę, że spółka zaoszczędzi ponad milion dolarów rocznie na wynagrodzeniach, inwestycja zwróci się bardzo szybko.
Przed wykonaniem tego odważnego kroku FMLI testowała system przez określony czas. Wykorzystała go do analizowania wniosków oraz wyceny odszkodowań należnych za odniesione przez nich obrażenia. Pozytywne wyniki testów zadecydowały o sfinalizowaniu inwestycji.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Nowinki techniczne
- Źródło:
- kopalniawiedzy
Komentarze (0)
Czytaj także
-
Recykling i optymalna gospodarka odpadami – wyzwania firm produkcyjnych?
Trendy proekologiczne na całym świecie sprawiają, że dbanie o środowisko staje się coraz ważniejszym aspektem dla zakładów przemysłowych. Czy
-
POMIAR SIŁY I MOMENTU MSC10
POMIAR SIŁY I MOMENTU MSC10 MCS10 - wieloosiowy przetwornik siły i momentu Firma HBM wprowadziła do sprzedaży wieloosiowy przetwornik siły i...