Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do listy artykułów Aktualizowany: 2022-09-22
Środki ochrony powierzchniowej oraz aseptyczne silniki serii DAS..

Dzięki odpowiednim środkom ochronnym możliwe jest zastosowanie naszych napędów w ekstremalnych warunkach środowiskowych. Zastosowanie kombinacji środków ochrony wnętrza oraz powierzchni zewnętrznej gwarantuje optymalną ochronę Państwa silników i przekładni Przygotuj układy napędowe do eksploatacji w wymagających warunkach.

 

SEW-EURODRIVE_Środki ochrony powierzchniowej oraz aseptyczne silniki serii DAS.. (2).jpg

 Trwałość napędów dzięki skutecznym środkom ochronnym

Nasze przekładnie oraz silniki oferują nie tylko seryjną ochronę w zakresie normalnych czynników powodujących korozję w środowisku przemysłowym, takich jak wilgotność, oleje, zabrudzenia lub chemikalia. Dodatkowe środki zaradcze oraz zastosowanie specjalnych materiałów umożliwiają wykorzystywanie naszych urządzeń w ekstremalnych warunkach. Dzięki nim możliwe będzie zastosowanie naszych napędów zarówno w środowiskach o niewielkiej wilgotności lub małym stopniu zanieczyszczeń jak też w otoczeniu narażonym na regularne czyszczenie na mokro z użyciem związków kwaśnych oraz ługu.

Nasze środki ochrony powierzchniowej obejmują ochronę podstawową lub opcjonalną na poziomach OS1* do OS3* A dla pakietu ASEPTICplus® standardem jest nawet OS4.

Pakiet napędowy XCO idzie jeszcze krok dalej. Innowacyjna ochrona powierzchniowa w formie stopu cyny i niklu zapobiega powstawaniu ubytków lakieru, a wyglądem przypomina stal nierdzewną. Ochrona powierzchniowa XCO jest najważniejszym elementem składowym pakietu napędowego XCO. Poza tym pakiet napędowy XCO obejmuje śruby ze stali nierdzewnej, szybkozłącza IS, silniki o stopniu ochrony IP69K itd.

 Opcjonalne środki ochrony powierzchniowej zapewniamy nie tylko w zakresie naszych komponentów standardowych. Nasze silniki aseptyczne serii DAS.. idealnie nadają się do wrażliwych higienicznych obszarów produkcyjnych dzięki pakietom napędowym XCO oraz ASEPTICplus® . Dzięki naszym przekładniom w obudowie ze stali nierdzewnej serii RES oraz KES zapewniamy pełną ofertę w zakresie produktów do obszarów wymagających częstego czyszczenia. Odporna na działanie kwasów oraz ługu powierzchnia ze stali nierdzewnej jest łatwa w czyszczeniu i trwała.

 

SEW-EURODRIVE_Środki ochrony powierzchniowej oraz aseptyczne silniki serii DAS.. (3).jpg

 

 Pakiet napędowy XCO

W ramach pakietu napędowego XCO (eXtreme Corrosion Option) oferujemy środki ochrony powierzchniowej, które zostały specjalnie przewidziane do zastosowania w przemyśle spożywczym i napojowym w celu ochrony napędów oraz Państwa produktów nawet przy eksploatacji w ekstremalnych warunkach otoczenia.

Pakiet XCO to innowacyjny środek ochrony powierzchniowej ze stopu cyny i niklu nieszkodliwy dla produktów spożywczych i charakteryzujący się dużą odpornością na korozję. Powłoka jest odporna na zarysowania, a twardość jej powierzchni wynosi 645 HV. Koniec z ubytkami lakieru!

Poznaj więcej informacji na temat różnych środków ochrony powierzchniowej. Przykładowe zastosowania pozwolą na prawidłowy dobór środków ochrony dla Państwa przekładni lub silników.

Pakiet napędowyXCO (eXtreme Corrosion Option): alternatywa dla stali nierdzewnej

•innowacyjna ochrona powierzchniowa ze stopu cyny i niklu przypominająca wyglądem stal szlachetną

•środek ochrony powierzchniowej XCO do obudowy silnika; na potrzeby optymalnego wyposażenia higienicznego motoreduktora w ofercie mamy również odpowiednią przekładnię z pakietem XCO.

•wysoka odporność na korozję oraz bezpieczeństwo zastosowania w przemyśle spożywczym (zgodnie z 1935/2004/WE, LFGB/2005)

•pokrywane powłoką szybkozłącze IS

•uszczelniacze wału wyjściowego przekładni wykonane z kauczuku fluorowęglowego

•zawór odpowietrzający wykonany ze stali nierdzewnej

•silniki o stopniu ochrony IP69K

•membrana wyrównawcza ciśnienia w skrzynce zaciskowej silnika

•przepust kablowy z zaślepkami gwintowanymi w wykonaniu ze stali nierdzewnej

•wał wyjściowy przekładni ze stali nierdzewnej jako wał pełny, drążony z wpustem lub TorqLOC®

•wszystkie elementy mocujące przy wale wyjściowym, takie jak osłona, śruby, wpusty, pierścień zaciskowy itd. w wykonaniu ze stali nierdzewnej

Ochrona przeciwkorozyjna (KS)

•Wszystkie śruby mocujące, które ulegają odkręceniu podczas eksploatacji, wykonane są ze stali nierdzewnej.

•Tabliczki znamionowe wykonane są ze stali nierdzewnej. Różne części silnika pokryte są dodatkowo lakierem

•Powierzchnie kołnierza montażowego oraz końcówki wału pokrywane są warstwą tymczasowego środka antykorozyjnego.

•Opaski zaciskowe - jako dodatkowe środki zaradcze w silnikach z hamulcem.

 

Środki ochrony powierzchniowej OS

Silniki oraz przekładnie poza standardowymi powłokami lakierniczymi dostępne są w wersji z ochroną powierzchniową OS1, OS2, OS3 lub OS4. Dzięki temu motoreduktor można zastosować w różnych warunkach otoczenia.

Jako uzupełnienie możliwe jest również zastosowanie wykonania specjalnego napędu. W ramach tego wykonania większe zagłębienia w konturach obudowy wypełniane są kauczukiem przed nałożeniem warstwy lakieru.

 

SEW-EURODRIVE_Środki ochrony powierzchniowej oraz aseptyczne silniki serii DAS.. (1).jpg

 Zapraszamy również na naszą stronę.

Autor:
SEW-Eurodrive
Źródło:
www.sew-eurodrive.pl
Dodał:
SEW-EURODRIVE Polska