Powrót do spisu treści
Aktualizowany: 2018-01-03
Jak dodać zapytanie ofertowe?
Aby wysłać zapytanie ofertowe do grupy dostawców:
- Wejdź na formularz zapytania ofertowego.
Jeśli jesteś na stronach któregoś z Portali, najprościej kliknąć w żółty przycisk 'Dodaj zapytanie ofertowe' znajdujący się w prawej części strony, nieco poniżej głównego menu i paska wyszukiwarki serwisowej. Przycisk ten widoczny jest niemal na wszystkich stronach Portali . Na stronie głównej każdego z Portali możesz też skorzystać z szybszej opcji – wypełniając miniformularz poniżej tego przycisku. - W polu 'Treść zapytania' opisz produkt, usługę lub szkolenie, których poszukujesz. Im więcej podasz szczegółów o przedmiocie zapytania, tym lepiej dopasowane będą oferty, które otrzymasz.
- Wpisz swoje dane kontaktowe, których użyją dostawcy, by przedstawić Ci swoje oferty. Twój adres e-mail nie jest wymagany, ale jego podanie pozwala nam wysłać potwierdzenie rozesłania zapytania wraz dodatkowymi informacjami. Niektórzy dostawcy mogą też preferować ten rodzaj przesłania oferty.
Uwaga: zalogowane osoby posiadające konto użytkownika nie muszą każdorazowo wypełniać danych kontaktowych, gdyż są one domyślnie wczytywane z ich konta. - Kliknij przycisk 'Wyślij zapytanie'.
- NASTĘPNY
- Webinaria
- POPRZEDNI
- Jak działa system zapytań ofertowych?
Wyszukaj temat pomocy
Kontakt z xtech.pl
Jedna z poniższych dróg kontaktu pozwoli Ci skorzystać z bezpośredniej pomocy naszego pracownika:
- biuro@xtech.pl
- +48 12 432 52 00