Firmy - w zależności od swoich preferencji - mogą otrzymywać z systemu komunikacji biznesowej xtech.pl następujące typy wysyłek:
- wiadomości administracyjne związane z zarządzaniem kontem firmy: wiadomość aktywacyjna, zmiana adresu e-mail konta, zmiana hasła do konta itp.
- wskazówki dotyczące prowadzenia konta,
- powiadomienia o nowych zapytaniach ofertowych,
- raporty miesięczne ze statystykami firmy oraz informacje marketingowe.
Dwie pierwsze grupy wiadomości są wysyłane tylko na główny e-mail konta. Kolejne mogą być wysyłane na wiele adresów e-mail. Zarządzanie tymi subskrypcjami jest dostępne w dziale "Ustawienia" (sekcja "Subskrypcja") w panelu administracyjnym firmy.
Dla e-maila konta uruchamiane są ponadto:
- e-Biuletyny i powiadomienia w ramach newslettera,
- wskazówki dotyczące funkcjonalności systemu oraz wiadomości edukacyjne,
- badania i ankiety (w tym: ankieta oceny obsługi złożonego zapytania).
Każdą z powyższych wysyłek można włączać i wyłączać osobno w ustawieniach subskrybenta. Ustawienia te dostępne są po kliknięciu w link umieszczony na końcu każdej wiadomości newsletterowej lub w panelu konta osobistego.
Wskazówka: głowny e-mail konta jest podawany w pierwszym kroku rejestracji firmy (na niego przychodzi link aktywacyjny). Po zarejestrowaniu można zmienić e-mail konta klikając Ustawienia w menu użytkownika, a następnie wybierając sekcję "E-mail konta".
Wyszukaj temat pomocy
Kontakt z xtech.pl
Jedna z poniższych dróg kontaktu pozwoli Ci skorzystać z bezpośredniej pomocy naszego pracownika:
- biuro@xtech.pl
- +48 12 432 52 00