BZ WBK stawia na najnowsze technologie. W oparciu o Robotic Process Automation (RPA) wdrożyła pierwsze automaty do obsługi procesów bankowych.
Inwestycja na samym początku pozwoli skrócić czas rozpatrywania reklamacji oraz obniży koszty działania firmy. Czas oczekiwania na decyzję banku zostanie zredukowany w najlepszym wypadku z kilku dni do zaledwie kilku godzin.
Cyfrowa transformacja Banku Zachodniego obejmie również obsługę posprzedażową kredytów, gwarancji oraz rachunków osobistych. Dzięki RPA uda się również sparametryzować usługi elektroniczne przeznaczone dla biznesmenów. Spółka zapowiada, że technologię w najbliższym czasie wykorzysta również w dziesięciu innych obszarach swojej działalności.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Inne
- Źródło:
- pulsbiznesu
Komentarze (0)
Czytaj także
-
Czy zrobotyzowana automatyzacja procesów to przyszłość przemysłu?
Zrobotyzowana automatyzacja procesów przemysłowych, która dynamicznie rozwija się od połowy XX wieku, szybko zmienia krajobraz współczesnej...
-
Wdrożenie systemu ERP – firmy zbyt długo odwlekają decyzję o wdrożeniu
Prowadzenie firmy wiąże się z produkowaniem, pozyskiwaniem i gromadzeniem ogromnych ilości danych. Nie tylko one są jednak wyzwaniem. Każdy...