Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Veichi
Powrót do listy komunikatów Dodano: 2017-09-11  |  Ostatnia aktualizacja: 2017-09-11
Konsultacja techniczna igus® za pośrednictwem LiveChatu już dostępna

Cyfryzacja usług igus umożliwia klientom uzyskanie szybkiej porady bezpośrednio ze strony igus.pl

LiveChat jest jednym z udoskonaleń wprowadzanych w obsłudze klienta
LiveChat jest jednym z udoskonaleń wprowadzanych w obsłudze klienta

Dzięki usłudze LiveChat na stronie igus klienci mają do wyboru kolejną,
a jednocześnie szybką i prostą drogę kontaktu ze specjalistą w zakresie tworzyw sztucznych w ruchu. Niezależnie od tego, czy są to pytania dotyczące budowy, nowych produktów czy technologii materiałów, bądź też zapytania ofertowe specjaliści firmy igus z działu sprzedaży technologii e-prowadników, przewodów i łożysk pomogą nawet w najtrudniejszych przypadkach.

LiveChat jest jednym z udoskonaleń wprowadzanych w obsłudze klienta na skutek inwestycji w infrastrukturę cyfrową. Dzięki 30 dostępnym narzędziom online i 16 darmowym aplikacjom, igus oferuje już możliwość pozyskania żądanego produktu bez straty cennego czasu. Dzięki łatwo dostępnym narzędziom online klient może obliczyć, skonfigurować i zamówić bezsmarowne i bezobsługowe rozwiązania w zakresie tworzyw sztucznych. Dla rozpowszechnienia informacji i jeszcze większego ułatwienia wyboru spośród 100 000 produktów dostępnych w ofercie tworzyw sztucznych w ruchu, strona igus stała się jeszcze bardziej przyjazna użytkownikowi. Przykładem tego jest zastosowanie nowych opcji filtrowania dla niektórych serii produktów. Wraz z rozwojem i rozszerzaniem oferty nowego sklepu internetowego, klienci mogą teraz uzyskać szybszy dostęp do pożądanych produktów.

Nawet w przypadku kontaktu osobistego, klienci korzystają z nowych opcji udostępnionych przez cyfryzację usługi. W zakresie wsparcia i konsultacji, pracownik igus może wykonać obliczenia i konfigurację bezpośrednio na obiekcie, przesłać ofertę i od razu zamówić dany produkt. Co więcej, terenowi Inżynierowie Sprzedaży igus zostali wyposażeni w tablety z opracowanym przez firmę igus oprogramowaniem inżynieryjnym. Oprócz tego, klienci mogą korzystać z pomocy specjalistycznych zespołów w 16 grupach produktów, a także doradców z 13 branż oraz usługi kontaktu telefonicznego.

Chat jest dostępny w godzinach od 8:30 do 16:00. LiveChat igus funkcjonuje m. in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, USA, Francji, Chinach i Polsce, a wkrótce zostanie uruchomiony też w innych krajach.

LiveChat jest dostępny pod adresem www.igus.pl

(gz)

 

Kategoria komunikatu:

Z życia firmy

Źródło:
igus Sp. z o. o.
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Czytaj także