Marki:
Lumel
Zapraszamy do złożenia oferty w trybie przetargu nieograniczonego
Przedmiot zamówienia
1. Woltomierz zatablicowy EA 17 zakr. 0-8kV IP65 przekładnik 6000/100W poz.pracy 30st., podziałka do dodatkowych wymagań, prod. LUMEL - 2 szt.
2. Amperomierz EA17 zakr. 0-150A IP65, przekładnik 150/5A poz.pracy 30st., podziałka rozszerzona o wartość 2-krotnego przeciążenia, prod. LUMEL - 3 szt.
3.Amperomierz EA17 zakr. 0-60A IP65 przekładnik 50/1A poz.pracy 30st., podziałka rozszerzona o wartość 2-krotnego przeciążenia, prod. LUMEL - 2 szt.
4. Amperomierz EA12 zakr. 0-60A przekładnik 50/1A poz.pracy 90st., podziałka rozszerzona o wartość 2-krotnego przeciążenia, prod. LUMEL - 2 szt.
5. Amperomierz MA17 zakr. 150-0-150A do współpracy z bocznikiem 150A, 150mV,klasa dokładności 0,5 poz.pracy 30st., podziałka z 0 po środku skali, prod. LUMEL - 2 szt.
6. Amperomierz MA17 zakr. 400-0-400A do współpracy z bocznikiem 400A, 150mV,klasa dokładności 0,5 poz.pracy 30st., podziałka z 0 po środku skali, prod. LUMEL - 4 szt.
7. Amperomierz MA19 zakr. 0-10A IP65 do współpracy bezpośredniej, poz. pracy
90st.,podziałka zgodnie z zakresem bez dodatkowych wymagań, prod. LUMEL - 2 szt.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia
1. Materiały muszą być fabrycznie nowe.
2. Do materiałów należy dołączyć wymagane prawem dokumenty będące podstawą odbioru (atest materiałowy lub certyfikaty jakości, zgodności itp.).
3. Gwarancja na materiały objęte postępowaniem: minimum 12 miesięcy (lub producenta).
Warunki dostawy i płatności
1. Termin dostawy: 5 dni od daty otrzymania zamówienia lub zaproponowany najszybszy.
2. Miejsce dostaw: Magazyn Zamawiającego
3. Transport: na koszt Dostawcy.
4. Termin i forma płatności: przelew 30 dni po otrzymaniu faktury.
Oferty
1. Oferty będą przyjmowane do dnia 02.10.2012r do godz. 10:00
2. Oferty należy składać z wykorzystaniem Internetowej Platformy Zakupowej.
3. Oferta będzie wiążąca 21 dni od dnia zakończenia zbierania ofert określonego w niniejszym zaproszeniu. W sytuacji, gdy przeprowadzona zostanie dogrywka w formie negocjacji lub aukcji i Oferent nie zmieni swojej oferty w dogrywce, oferta pozostaje wiążaca w okresie ujętym w niniejszym zaproszeniu.
4. Oferta musi zawierać propozycję wynagrodzenia netto w PLN ze wszystkimi składnikami.
5. Otwarcie ofert nastąpi bez obecności Oferentów.
6. Jakiekolwiek odstępstwa od specyfikacji przedmiotu zamówienia wymagają wyraźnego opisania w treści składanej oferty.
7. Inny (dłuższy) termin dostawy wymaga wyraźnego wskazania w treści oferty.
8. Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z opracowaniem ofert.
Wymagania formalne udziału w postępowaniu
1. Złożenie oferty w formie i terminie określonym niniejszym zaproszeniem.
Informacje
1. Pytania w sprawach technicznych można składać przez Platformę Zakupową, kierować pocztą eklektroniczną lub telefonicznie.
2. Komunikacja z Oferentami w trakcie procesu zakupu będzie prowadzona przez platformę zakupową, faxem oraz pocztą elektroniczną.
Oferent zobowiązuje się do zapłaty kar umownych:
1) za odstąpienie od realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Dostawcy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia,
2) za zwłokę w dostawie - w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia, za każdy dzień zwłoki,
3) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze, w okresie gwarancji oraz rękojmi w wysokości 0,1 % wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia za każdy dzień zwłoki licząc od dnia, w którym wada powinna być usunięta.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zażądania od każdego Oferenta dodatkowych wyjaśnień oraz oryginału dokumentów dopuszczających do postępowania,
- zmiany treści ogłoszenia lub warunków postępowania,
- swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert,
- częściowego wyboru oferty w ramach danej pozycji przedmiotu zamówienia,
- odstąpienia od postępowania bez podania przyczyny,
- zaproszenia Oferentów do dalszych negocjacji,
- kontynuacji procesu wyboru dostawcy z wykorzystaniem aukcji/licytacje internetowej (wówczas aukcja/licytancja nie będzie licytacją/aukcją w rozumieniu Kodeksu cywilnego (ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r.).
- w przypadku wyboru oferty żądania od Dostawcy potwierdzenia cen jednostkowych na materiały objęte postępowaniem,
- w przypadku wyboru oferty żądania od Dostawcy potwierdzenia przyjęcia zamówienia pisemnie, faxem lub pocztą elektroniczną.
Przedmiot zamówienia
1. Woltomierz zatablicowy EA 17 zakr. 0-8kV IP65 przekładnik 6000/100W poz.pracy 30st., podziałka do dodatkowych wymagań, prod. LUMEL - 2 szt.
2. Amperomierz EA17 zakr. 0-150A IP65, przekładnik 150/5A poz.pracy 30st., podziałka rozszerzona o wartość 2-krotnego przeciążenia, prod. LUMEL - 3 szt.
3.Amperomierz EA17 zakr. 0-60A IP65 przekładnik 50/1A poz.pracy 30st., podziałka rozszerzona o wartość 2-krotnego przeciążenia, prod. LUMEL - 2 szt.
4. Amperomierz EA12 zakr. 0-60A przekładnik 50/1A poz.pracy 90st., podziałka rozszerzona o wartość 2-krotnego przeciążenia, prod. LUMEL - 2 szt.
5. Amperomierz MA17 zakr. 150-0-150A do współpracy z bocznikiem 150A, 150mV,klasa dokładności 0,5 poz.pracy 30st., podziałka z 0 po środku skali, prod. LUMEL - 2 szt.
6. Amperomierz MA17 zakr. 400-0-400A do współpracy z bocznikiem 400A, 150mV,klasa dokładności 0,5 poz.pracy 30st., podziałka z 0 po środku skali, prod. LUMEL - 4 szt.
7. Amperomierz MA19 zakr. 0-10A IP65 do współpracy bezpośredniej, poz. pracy
90st.,podziałka zgodnie z zakresem bez dodatkowych wymagań, prod. LUMEL - 2 szt.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia
1. Materiały muszą być fabrycznie nowe.
2. Do materiałów należy dołączyć wymagane prawem dokumenty będące podstawą odbioru (atest materiałowy lub certyfikaty jakości, zgodności itp.).
3. Gwarancja na materiały objęte postępowaniem: minimum 12 miesięcy (lub producenta).
Warunki dostawy i płatności
1. Termin dostawy: 5 dni od daty otrzymania zamówienia lub zaproponowany najszybszy.
2. Miejsce dostaw: Magazyn Zamawiającego
3. Transport: na koszt Dostawcy.
4. Termin i forma płatności: przelew 30 dni po otrzymaniu faktury.
Oferty
1. Oferty będą przyjmowane do dnia 02.10.2012r do godz. 10:00
2. Oferty należy składać z wykorzystaniem Internetowej Platformy Zakupowej.
3. Oferta będzie wiążąca 21 dni od dnia zakończenia zbierania ofert określonego w niniejszym zaproszeniu. W sytuacji, gdy przeprowadzona zostanie dogrywka w formie negocjacji lub aukcji i Oferent nie zmieni swojej oferty w dogrywce, oferta pozostaje wiążaca w okresie ujętym w niniejszym zaproszeniu.
4. Oferta musi zawierać propozycję wynagrodzenia netto w PLN ze wszystkimi składnikami.
5. Otwarcie ofert nastąpi bez obecności Oferentów.
6. Jakiekolwiek odstępstwa od specyfikacji przedmiotu zamówienia wymagają wyraźnego opisania w treści składanej oferty.
7. Inny (dłuższy) termin dostawy wymaga wyraźnego wskazania w treści oferty.
8. Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z opracowaniem ofert.
Wymagania formalne udziału w postępowaniu
1. Złożenie oferty w formie i terminie określonym niniejszym zaproszeniem.
Informacje
1. Pytania w sprawach technicznych można składać przez Platformę Zakupową, kierować pocztą eklektroniczną lub telefonicznie.
2. Komunikacja z Oferentami w trakcie procesu zakupu będzie prowadzona przez platformę zakupową, faxem oraz pocztą elektroniczną.
Oferent zobowiązuje się do zapłaty kar umownych:
1) za odstąpienie od realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Dostawcy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia,
2) za zwłokę w dostawie - w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia, za każdy dzień zwłoki,
3) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze, w okresie gwarancji oraz rękojmi w wysokości 0,1 % wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia za każdy dzień zwłoki licząc od dnia, w którym wada powinna być usunięta.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zażądania od każdego Oferenta dodatkowych wyjaśnień oraz oryginału dokumentów dopuszczających do postępowania,
- zmiany treści ogłoszenia lub warunków postępowania,
- swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert,
- częściowego wyboru oferty w ramach danej pozycji przedmiotu zamówienia,
- odstąpienia od postępowania bez podania przyczyny,
- zaproszenia Oferentów do dalszych negocjacji,
- kontynuacji procesu wyboru dostawcy z wykorzystaniem aukcji/licytacje internetowej (wówczas aukcja/licytancja nie będzie licytacją/aukcją w rozumieniu Kodeksu cywilnego (ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r.).
- w przypadku wyboru oferty żądania od Dostawcy potwierdzenia cen jednostkowych na materiały objęte postępowaniem,
- w przypadku wyboru oferty żądania od Dostawcy potwierdzenia przyjęcia zamówienia pisemnie, faxem lub pocztą elektroniczną.

Poznaj najlepsze oferty!
Wypełnij formularz lub wyślij wiadomość na
zapytania@xtech.pl.
Przekażemy Twoje zapytanie odpowiedniej grupie firm z branży automatyki przemysłowej. Porównasz oferty i wybierzesz najlepszą.
Moje zapytanie