Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do kalendarium Ostatnia aktualizacja: 2019-05-30
Jak sprawnie zarządzać zgłoszeniami serwisowymi?

Webinarium

Zastanawiasz się, jak zautomatyzować obsługę serwisu?

Ważnym elementem dobrych relacji z klientem jest dobrze zorganizowany dział serwisu. Szefowie serwisu z roku na rok mają więcej pracy, stawiane są przed nimi większe oczekiwania w zakresie skrócenia czasu obsługi klienta, redukcji kosztów i efektywnego wykorzystania zasobów. Aby usprawnić i usystematyzować pracę w dziale serwisu, firmy decydują się na wdrożenie nowoczesnego systemu ERP wyposażonego w moduł do obsługi całego procesu serwisowego, od momentu wejścia zgłoszenia serwisowego po rozliczenie kosztów obsługi wraz ze sprawnym wystawieniem faktury sprzedażowej.

Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane usprawnieniami i optymalizacją procesów w dziale serwisu. W czasie spotkania omówimy w jaki sposób oprogramowanie ERP proALPHA wspiera codzienne zadania szefa i pracowników tego działu poprzez dostarczanie odpowiednich informacji na temat produktów, sposobu ich serwisowania, użytych elementów wyrobu gotowego, umów serwisowych, oraz planowanych działaniach i akcjach serwisowych.

Agenda i formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj: https://erp-dla-produkcji.pl/zlecenia-serwisowe/

 
 

Kategoria wydarzenia:

Promocje

Terminy wydarzenia

Dodane przez

proALPHA Polska Sp. z o.o.

marketing
proALPHA Polska - proALPHA Polska
Adres: ul. Dąbrowskiego 1, 65-021 Zielona Góra

Nr telefonu: 68 50 66 500 Skopiuj

Przy kontakcie powołaj się na portal automatyka.pl

Wyślij wiadomość

Dodaj plik...

Subskrybuj newsletter

Zamów bezpłatny e-Biuletyn i powiadomienia mailowe