Powrót do spisu treści
Aktualizowany: 2016-05-02
Jak pozycjonować ofertę w katalogach?
Punktami pozycjonującymi można zarządzać na formularzu konkretnego produktu, usługi lub szkolenia, a w przypadku firmy w dziale 'Moja firma' (sekcja 'Profil branżowy'). Dla firm, które opublikowały w Serwisach większą ilość informacji może być to mniej wygodne. Dlatego stworzyliśmy listę, która ułatwia zarządzanie punktami. Aby z niej skorzystać:
- Zaloguj się do konta swojej firmy.
Rys. 1. Logowanie do konta
- Z menu użytkownika (w prawy górnym rogu strony) kliknij Ustawienia
- Ukaże się lista pozwalająca porównać, ile punktów przydzieliliśmy której informacji. Do selekcji informacji na tej liście warto też użyć filtrowania (po nazwie, Serwisach, typie informacji) i sortowania (po ilości punktów lub alfabetycznie po nazwie).
- Przy każdym elemencie listy znajduje się ikona umożliwiająca otwarcie formularza do ustawienia ilości punktów przypisanej do danej informacji w wybranych kategoriach.
- Z kolei ikona umożliwia wyczyszczenie wszystkich punktów przypisanych do danej informacji (te punkty można oczywiście wykorzystać pozycjonując inne informacje).
- Zarówno powyżej listy, jak i ustawiając ilość punktów przy konkretnym produkcie, użytkownikowi cały czas podawana jest informacja, ile punktów posiada, ile przydzielił, a ile mu zostało do przydzielenia.
Zobacz również:
Wyszukaj temat pomocy
Kontakt z xtech.pl
Jedna z poniższych dróg kontaktu pozwoli Ci skorzystać z bezpośredniej pomocy naszego pracownika:
- biuro@xtech.pl
- +48 12 432 52 00