Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Faulhaber robotic
Powrót do listy produktów Ostatnia aktualizacja: 2023-05-12
FRENIC-Lift WLM2A - montowany na ścianie lub w szybie dźwigu falownik

Falownik klasy premium do napędu dźwigów z silnikami synchronicznymi i asynchronicznymi. Montowany na ścianie lub w szybie dźwigu.

FRENIC-Lift WLM2A - montowany na ścianie lub w szybie dźwigu falownik
Producent:
Fuji Electric
Numer katalogowy:
FRENIC-Lift WLM2A

Znana z LM2A elektronika przetwornicy współpracuje z kompletem wyposażenia tj. stycznik zwierania uzwojeń silnika PM na postoju, dławik redukujący harmoniczne prądu sieciowego oraz stycznik odłączający całość zasilania przy długim postoju oraz podczas prowadzenia prac serwisowych w nadszybiu. Na zamówienie możliwość dostarczenia wersji bez stycznika wejściowego.

Dzięki innowacyjnej konstrukcji obudowy, przetwornica jest we właściwy sposób chłodzona (radiator wysunięty do kanału wentylacyjnego) oraz zabezpieczona przed wilgocią oraz pyłem przenoszonym w szybie.

Bliskość przetwornicy i silnika to szereg zalet: - krótszy przewód silnikowy to niższy koszt oraz zakłócenia w paśmie radiowym - dobre chłodzenie czyli zdecydowanie dłuższa żywotność elektroniki - skrócenie przewodów do monitorowania szczęk hamulca - możliwość zmniejszenia szafy sterowej, czyli poprawa estetyki

Podstawowe fakty o falownikach FRENIC Lift WLM2A:

  • SIL3, HFT=1 co oznacza system bez styczników głównych i drogich modułów bezpieczeństwa
  • obsługa silników asynchronicznych z enkoderem oraz bez enkodera na wale
  • doskonale sprawdza się z niskoobrotowymi silnikami asynchronicznymi (wciągarki indukcyjne, bezprzekładniowe)
  • obsługuje silniki synchroniczne z magnesami trwałymi (wciągarki bezprzekładniowe PM)
  • obsługa wciągarek bezprzekładniowych z enkoderem na obwodzie koła ciernego (np. silniki firmy Kone)
  • statyczny „pole tuning" i "auto-tuning"
  • bez zdejmowania olinowania
  • funkcja monitorowania UCM (nazdór mikrowyłączników na hamulcu)
  • certyfikowany licznik zmian kierunku dla planowania wymiany lin powlekanych tworzywem oraz pasów
  • kontroler prędkości jazdy w uwalnianiu grawitacyjnym
  • zjazd awaryjny na UPS lub akumulatorze (minimum 48V) z detekcją kierunku o niższym zapotrzebowaniu na moc
  • współpraca ze sterownikiem przez protokół DCP4 i CANopen CiA417 (CAN Lift)
  • język polski w panelu LCD

Specyfikacja:

  • zakres prądów wyjściowych od 6,1A do 32A (2,2-15kW) dla 3-faz 400V
  • częstotliwość PWM regulowana od 5 do 16kHz
  • 8 wejść dwustanowych (dowolnie konfigurowalnych)
  • przełącznik logiki PNP/NPN
  • 4 wyjścia przekaźnikowe (dowolnie konfigurowalne)
  • 2 tranzystorowe wyjścia dwustanowe (dowolnie konfigurowalne)
  • obsługa enkoderów z protokołami EnDat 2.1 (np. ECN413), BiSS, Hiperface, SSI oraz analogowych Sin/Cos (np. ERN487)
  • dwa porty RS485 oraz CAN w standardzie
  • możliwość podłączenia wagi kabinowej z sygnałem 4-20mA/0±10V DC (dodatkowa kompensacja momentu startowego)
  • 2 tryby oszczędzania energii
  • zgodność ze standardami CE (Europa), CSA (USA i Kanada) i EAC (Rosja)

Skontaktuj się z dystrybutorem

Dystrybutor

AMTEK spol. s r.o. (sp. z o.o.) oddział w Polsce

Adres: ul. Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa

Nr telefonu: +48 22 866 41 40 Skopiuj

Faks: +48 22 866 41 41 Pokaż numer Skopiuj

E-mail: amtek@amtek.pl Skopiuj
WWW: www.amtek.pl

Przy kontakcie powołaj się na portal automatyka.pl

Wyślij wiadomość

Dodaj plik...