Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Faulhaber robotic
Powrót do listy produktów Ostatnia aktualizacja: 2005-12-12
Makroaplikacja Nadrzędny - Podrzędny
Producent:
ABB
NADRZĘDNY - PODRZĘDNY

Makroaplikacja Nadrzędny-Podrzędny

Makroaplikacja Nadrzędny-Podrzędny jest zaprojektowana do sterowania wieloma napędami podłączonymi do jednego urządzenia. W konfiguracji tej makroaplikacji jeden napęd pracuje jako nadrzędny w stosunku do innych napędów. Typowymi aplikacjami tego typu są: przenośniki, napędy podnoszenia, przewijarki.

Przy pomocy funkcji układu Nadrzędny-Podrzędny możliwa jest koordynacja pracy napędów oraz podział obciążenia pomiędzy silnikami różnych typów podłączonych do tego samego systemu. Jednym z typów podziału obciążenia jest układ wykonany poprzez skonfigurowanie jednego napędu jako sterowanego prędkościowo, regulującego jednocześnie prędkość całego systemu.

Cechy makroaplikacji Nadrzędny-Podrzędny:
- Połączenie pomiędzy napędem nadrzędnym, a podrzędnymi za pomocą światłowodów.
- Całkowita liczba napędów podrzędnych połączonych do jednego nadrzędnego może wynosić 125.
- Makroaplikacja Nadrzędny-Podrzędny poza dodatkowymi funkcjami zawiera wszystkie standardowe cechy dostępne w makroaplikacjach ACS 600.
- Makroaplikacja Nadrzędny-Podrzędny jest dostępna dla wszystkich typów przemienników ACS 600 .

Makroaplikacja Nadrzędny-Podrzędny tryby pracy

Napęd nadrzędny jest normalnie sterowany prędkościowo. Wysyła on do napędów podrzędnych, po odpornym na zakłócenia łączu światłowodowym, informację o aktualnej wartości prędkości i momentu.

Napędy podrzędne mogą mieć poniższe tryby pracy:
- Regulacja momentu: napęd podrzędny wykorzystuje aktualną wartość momentu nadrzędnego, jako wartość zadaną. Zapewnia to naturalny podział obciążenia pomiędzy napędami.
- Regulacja momentu z "oknem" prędkości: napęd podrzędny wykorzystuje aktualną wartość momentu nadrzędnego jako wartość zadaną, jeżeli jego prędkość nie odbiega od prędkości nadrzędnego o wartość zadeklarowaną przez użytkownika. "Okno" prędkości jest dopuszczalnym błędem dla napędu podrzędnego pomiędzy wartością zadaną prędkości, a jego aktualną prędkością.
- Regulacja momentu z przełączanym za pomocą sygnałów minimum lub maksimum momentu zadawaniem prędkości lub momentu: funkcja ta może być wykorzystana np. w przewijarkach, aby uniknąć rozbiegania silnika,gdy zwój ulegnie przerwaniu.
- Regulacja predkości: napęd podrzędny wykorzystuje aktualną wartość prędkości nadrzędnego jako wartość zadaną. Ten tryb pracy wykorzystuje się, gdy napędy nie są ze sobą mechanicznie połączone

Porównaj ofertę z innymi dostawcami

To proste! Uzupełnij formularz i poznaj najlepsze oferty dostawców z branży automatyki przemysłowej.

Dystrybutor

ABB Sp. z o.o.

Piotr Maścibroda

Nr telefonu: +48 42 29 93 351 Skopiuj

Nr telefonu: +48 605 06 76 62 Skopiuj

Faks: +48 42 29 93 340 Pokaż numer Skopiuj

Przy kontakcie powołaj się na portal automatyka.pl