Powrót do listy produktów
Ostatnia aktualizacja: 2009-12-03
System monitoringu połączeń sieciowych
- Producent:
- inMatic
Rozwiązanie powstało w odpowiedzi na częste przypadki "zawieszania się" urządzeń sieciowych - switchy, routerów i modemów pracujących w trudnych warunkach. Sterownik systemu w ciągły sposób monitoruje dostępność lokalnych i zdalnych adresów IP. W przypadku
awarii restartuje niesprawne urządzenia oraz powiadamia administratora systemu za pomocą EMail, SMS lub logów systemowych serwera.
Wymierne korzyści
Czas reakcji - system wykrywa niesprawne połączenie sieciowe często jeszcze zanim użytkonicy odczują tego skutki. Automatyczny restart urządzeń w wielu przypadkach przywraca sprawność sieci w przeciągu kilkunastu sekund.
Informacja - administrator jest powiadamiany o zaistniałym problemie w ciągu kilku sekund za pomocą krótkiej wiadomości tekstowej SMS lub EMail. Wszelkie zdarzenia zapisywane są również do logów systemów serwera co pozwala dokładnie prześledzić historię awarii - również tych nie zauważonych przez użytkowników.
Dostępność - system w sytuacjach awaryjnych korzysta z sieci GSM do łączenia się z internetem. W przypadku awarii wszystkich połączeń w danej lokalizacji interfejs diagnostyczno serwisowy jest wciąż dostępny dla administratora sieci. Pozwala to na zdalne usunięcie awarii.
Oszczędność - automatyczny restart urządzeń i dostęp do sieci niezależny od awarii połączeń pozwala zaoszczedzić czas i koszty związane z eliminacją awarii oraz dojazdem do lokalizacji. Istotnym atutem jest również skrócenie czasu przestojów w firmie, często do niezauważalnego poziomu.
Wymierne korzyści
Czas reakcji - system wykrywa niesprawne połączenie sieciowe często jeszcze zanim użytkonicy odczują tego skutki. Automatyczny restart urządzeń w wielu przypadkach przywraca sprawność sieci w przeciągu kilkunastu sekund.
Informacja - administrator jest powiadamiany o zaistniałym problemie w ciągu kilku sekund za pomocą krótkiej wiadomości tekstowej SMS lub EMail. Wszelkie zdarzenia zapisywane są również do logów systemów serwera co pozwala dokładnie prześledzić historię awarii - również tych nie zauważonych przez użytkowników.
Dostępność - system w sytuacjach awaryjnych korzysta z sieci GSM do łączenia się z internetem. W przypadku awarii wszystkich połączeń w danej lokalizacji interfejs diagnostyczno serwisowy jest wciąż dostępny dla administratora sieci. Pozwala to na zdalne usunięcie awarii.
Oszczędność - automatyczny restart urządzeń i dostęp do sieci niezależny od awarii połączeń pozwala zaoszczedzić czas i koszty związane z eliminacją awarii oraz dojazdem do lokalizacji. Istotnym atutem jest również skrócenie czasu przestojów w firmie, często do niezauważalnego poziomu.
Porównaj ofertę z innymi dostawcami
To proste! Uzupełnij formularz i poznaj najlepsze oferty dostawców z branży automatyki przemysłowej.
Dystrybutor
inMatic - Rozwiązania przyszłości dla małych i średnich przedsiębiorstw.
- Adres: Wilgi 83A, 04-820 Warszawa
-
Nr telefonu: 022 696 55 33
-
Faks: 022 696 55 34
Przy kontakcie powołaj się na portal automatyka.pl