Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do listy produktów Ostatnia aktualizacja: 2016-05-24
Zdalny serwis Ubiquity w komputerach przemysłowych ASEM
Zdalny serwis Ubiquity w komputerach przemysłowych ASEM
Producent:
ASEM
Numer katalogowy:
Ubiquity

Technologia zdalnego dostępu serwisowego Ubiquity została udostępniona w wybranych rodzinach komputerów przemysłowych ASEM ‒ komputery panelowe i w wykonaniach box mają wbudowaną licencję Ubiquity Basic Runtime. Licencja ta pozwala na bezpieczny, zdalny dostęp w trybie serwisowym do urządzeń i instalacji automatyki. Akcja obejmuje komputery ASEM następujących rodzin:

  • panelowe nowej generacji: HT700, HT2000, HT2200, HT3000, HT5000
  • panelowe starszej generacji: OT1100, OT1200, OT1300
  • do montażu na ramieniu VESA: VPC2200 i VK3200
  • box nowej generacji: PB2000, PB2200, PB3000, PB5000 i PB3010
  • box starszej generacji: PB1200 i PB1300.

Zainstalowana na komputerze licencja Ubiquity Basic Runtime jest gotowa do użycia, ale aby rozpocząć korzystanie z funkcjonalności zdalnego dostępu należy wykonać dwa proste kroki. Konieczna jest instalacja aplikacji Ubiquity Control Center na dowolnym komputerze z systemem Windows (dostępna bezpłatnie do pobrania ze strony producenta). Autoryzacja połączenia pomiędzy urządzeniem lokalnym i zdalnym następuje poprzez Internet, z wykorzystaniem serwera Ubiquity. Aby uzyskać komunikację z serwerem, konieczne jest założenie na nim domeny (konta), do której przypisywane będą urządzenia z możliwością zdalnego dostępu oraz użytkownicy systemu.

Sumując, w skład środowiska Ubiquity wchodzą następujące elementy:

  • Ubiquity Runtime to aplikacja instalowana na urządzeniu zdalnym (np. komputerze ASEM), z którym będzie nawiązywana komunikacja.
  • Ubiquity Control Center jest aplikacją instalowaną na komputerze serwisowym, która umożliwia konfigurację połączenia z urządzeniami zdalnymi. Komputer z Ubiquity Control Center pełni funkcję stacji nadzorczej.
  • domena na serwerze Ubiquity – konto na serwerze, które odpowiada za autoryzację połączenia pomiędzy komputerem z aplikacją Ubiquity Control Center i komputerem zdalnym.

Ubiquity używa połączenia internetowego, tworząc sieć VPN pomiędzy komputerem serwisowym (który pełni funkcję stacji nadzorczej Ubiquity Control Center) a zdalnym urządzeniem (z aplikacją Ubiquity Runtime). Stacja nadzorcza uzyskuje dostęp do takich funkcji jak: zdalny pulpit, czat, wymiana plików, zdalne programowanie i serwisowanie urządzeń oraz aktualizacja aplikacji.

Korzystanie z funkcjonalności zdalnego serwisu nie wiąże się z opłatami za przesyłane dane i urządzenia podpięte do systemu.

Ubiquity umożliwia bezpieczny, zdalny dostęp do urządzeń automatyki za pomocą VPN, a co za tym idzie diagnozowanie i rozwiązywanie niektórych problemów na instalacji bez konieczności wyjazdów serwisowych. Rozwiązanie zapewnia ciągłość pracy instalacji i szybkość serwisu; ułatwia konfigurację i modyfikację ustawień maszyn i instalacji automatyki. Podczas odbiorów i uruchomień instalacji nie wymaga obecności ekipy technicznej na obiekcie.

www.sabur.com.pl

Skontaktuj się z dystrybutorem

Dystrybutor

SABUR Sp. z o.o.

Adres: ul. Puławska 303, 02-785 Warszawa

Nr telefonu: 22 549 43 53 Skopiuj

Faks: 22 549 43 50 Pokaż numer Skopiuj

E-mail: sabur@sabur.com.pl Skopiuj
WWW: www.sabur.com.pl

Przy kontakcie powołaj się na portal automatyka.pl

Wyślij wiadomość

Dodaj plik...

Kategorie produktu