Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do listy szkoleń Ostatnia aktualizacja: 2022-06-13

Powrót do kalendarium
LEAN W USŁUGACH, CZYLI JAK DOSKONALIĆ PROCESY BIUROWE W FIRMIE
Najbliższy termin:
Nie został okreslony

Data: 23-24 lipca 2015
Miejsce: Sopot, Klub Żeglarski Navigo
Kontakt: ahromiak@lean.info.pl
Telefon: 508 714 377
Szczegóły na: http://lean.info.pl/pl/szkolenia-otwarte

Opis i cel szkolenia:
Głównym celem szkolenia jest przedstawienie, że koncepcja Lean ma nie tylko zastosowanie w produkcji, ale również w środowisku biurowym jak i szeroko pojmowanych usługach. Usprawnienia Lean Office skoncentrowane są na eliminacji zbędnej biurokracji, redukcji obiegu dokumentów, ilości dokumentów, poprawie elastyczności zasobów – a to wszystko zwiększa wymaganą efektywność.

Korzyści ze szkolenia:
- Zdobycie wiedzy na temat głównych narzędzi Lean Office
- Dowiedzenie się jak korzystać z narzędzi Lean Office do usprawniania procesów usługowych
- Praktyczne zastosowanie narzędzi Lean Office na podstawie gry symulacyjnej
- Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie wdrażania narzędzi Lean w środowisku usługowym
- Poznanie możliwości i efektów jakie można uzyskać poprzez wdrożenie Lean Office

Grupa docelowa:
- Szefowie działów i managerowie
- Pracownicy, specjaliści różnych działów
- Pracownicy działu zasobów ludzkich
- Managerowie Lean
- Liderzy i koordynatorzy Lean
- Pracownicy jakości i zarządzania procesami

Program szkolenia:
- Wprowadzenie do koncepcji Lean w usługach
- Pojęcie strat na efektywności, czyli jak identyfikować i eliminować marnotrawstwo (muda, mura, muri, 8 typów marnotrawstwa)
- VOC - Voice of the customer, słuchanie głosu klienta wewnętrznego i zewnętrznego w celu określenia - wymagań jakościowych dla procesów
- Zarządzanie przepływem, linie FIFO, balansowanie obciążeń z wykorzystaniem Yamazumii Board
- 5S jako narzędzie efektywnej organizacji miejsca pracy
- Standaryzacja pracy jako narzędzie poprawy efektywności i jakości pracy
- Poka-yoke narzędzie eliminacji błędów
- Zarządzanie kompetencjami pracowników czyli jak elastycznie zarządzać zasobami ludzkimi
-TWI (Training within Industry) jak szybko szkolić nowych pracowników i wdrażać na nowe stanowiska
- Mapowanie procesów jako narzędzie prostej analizy i projektowania rozwiązań
- Zarządzanie wizualne wynikami (PVM)
- Podstawowy wskaźnik SLA (Service Level Agreement) - ustalenia między działami dotyczące LT, jakości i efektywności
- Podsumowanie transformacji firmy w ramach wdrażania Lean Office.
- Przywództwo w szczupłej organizacji usługowej- czyli jak efektywnie kierować procesem ciągłego doskonalenia.
- Programy angażowania pracowników w zmiany.
- Trudności i bariery wdrożeniowe.

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Informacje organizacyjne:
Godziny:
czwartek: 10.00 - 17.30
piątek: 8.00 - 15.30

Cena za szkolenie przy zgłoszeniu:
1 osoby - 1 800 zł (900 zł/dzień)
2 osób - 1 700 zł/osobę (850 zł/dzień)
3 osób - 1 600 zł/osobę (800 zł/dzień)
pow. 3 osób - 1 500 zł/osobę (750 zł/dzień)
przy zgłoszeniu na całą szkołę - 1 300 zł/szkolenie/osobę (650 zł/dzień)

Najbliższe terminy tego szkolenia

Porównaj ofertę z innymi dostawcami

To proste! Uzupełnij formularz i poznaj najlepsze oferty dostawców z branży automatyki przemysłowej.

Organizator

LeanQ Team Sp. z o.o.

Adres: ul. Kolberga 13, 80-279 Gdańsk

Nr telefonu: 58 7171772 Skopiuj

Przy kontakcie powołaj się na portal automatyka.pl