empty
Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do listy usług Ostatnia aktualizacja: 2023-04-13
Nowość w Online Support – Części zamienne i akcesoria
Nowość w Online Support – Części zamienne i akcesoria
Zasięg:
międzynarodowy

Portal Online Support został wzbogacony o nową funkcjonalność „Części zamienne i akcesoria", dzięki której Klienci mogą wybierać części zamienne, zamienniki produktów oraz usługi i akcesoria, a także składać na nie zamówienia i dokonywać zakupów online.

Nowa funkcjonalność dostępna jest na portalu Online Support, centrum naszych usług cyfrowych. Posiada on uporządkowaną strukturę, która uwzględnia wszystkie etapy procesu zakupowego:
• Konsultacje i dobory
• Zapytania i Zamówienia
• Dostawa i przepływ materiałów
• Uruchomienie i konserwacja.

Użytkownicy posiadają dostęp do wybranych informacji, w zależności od zakresu działań i zainteresowań. Zadaniem portalu jest wsparcie użytkownika na każdym etapie współpracy.

Począwszy od zaprojektowania aplikacji bądź maszyny oraz pozyskania danych CAD, przez dostęp do dokumentacji techniczno-ruchowej czy jakościowej, aż po dostęp do części zamiennych i oprogramowania, które potrzebne są służbom utrzymania ruchu.

Portal Online Support nie wymaga zalogowania przy korzystaniu z podstawowych funkcji. Jeśli chcesz skorzystać z funkcji oznaczonych symbolem klucza, wtedy należy zalogować się za pomocą adresu e-mail oraz hasła.

Części zamienne i akcesoria - o czym szczególnie warto pamiętać?


• Zamówienie pojedynczej przekładni lub silnika jako elementu/produktu zastępczego
Jeśli chcą Państwo wymienić w swoim napędzie tylko uszkodzoną przekładnię lub silnik, mogą Państwo dodać tylko wybrany element/produkt do koszyka, wyszukując go po numerze seryjnym.

• Nowy design i lepsze wrażenia z użytkowania
Dzięki Państwa uwagom zaprojektowaliśmy wygodniejszą i skuteczniejszą wyszukiwarkę części zamiennych i akcesoriów.

• Szybsze wyszukiwanie
Wyszukiwanie odpowiednich części zamiennych i akcesoriów jest teraz jeszcze szybsze. Dzięki najnowszym rozwiązaniom informatycznym i nowej architekturze programistycznej skróciliśmy średni czas ładowania wyników o ponad 50%.

• Dopasowane akcesoria dla falowników
Mogą Państwo wyszukiwać odpowiednie dla swojego urządzenia akcesoria, takie jak rezystory hamujące, filtry liniowe itp., posługując się numerem seryjnym falownika. Funkcja aktualnie dostępna dla falowników serii MOVIDRIVE® B i MOVITRAC® B, natomiast w najbliższym czasie dodamy to wyszukiwanie dla falowników serii MOVI-C®.

• Informacja o produktach wycofanych z produkcji
Jeśli Państwa produkt został wycofany z produkcji, zostaną Państwo o tym poinformowani przez odpowiedni komunikat, widoczny po wpisaniu numeru seryjnego. Co dalej w takiej sytuacji? Prosimy dodać produkt do koszyka i przesłać do nas zapytanie. Pracownicy działu sprzedaży bezzwłocznie zajmą się doborem odpowiedniego produktu.

• Wyświetlanie stanu magazynowego
Narzędzie wyboru nowych części zamiennych i akcesoriów daje Państwu teraz jeszcze bardziej szczegółowe informacje o dostępności konkretnych części. Dzięki przypominającej sygnalizację świetlną ikonie mogą Państwo określić, ile części jest dostępnych w zakładzie produkcyjnym w Polsce. Dokładny czas dostawy zostanie podany w koszyku lub w informacji przekazanej przez specjalistów ds. sprzedaży.

Skontaktuj się z dystrybutorem

Firma

SEW-EURODRIVE Polska

Adres: ul. Techniczna 5, 92-518 Łódź

Nr telefonu: (042) 270 90 00 Skopiuj

E-mail: sew@sew-eurodrive.pl Skopiuj
WWW: www.sew-eurodrive.pl

Przy kontakcie powołaj się na portal automatyka.pl

Wyślij wiadomość

Dodaj plik...