ABB współpracuje z klientami, aby zapewnić dostęp operatorom terenowym i inżynierom serwisowym, którzy nie mogą być obecni w miejscu pracy. Możliwe jest to poprzez dostarczanie strumieni danych ze sterowni, przeprowadzanie bieżących analiz operacyjnych, przetwarzanie danych procesowych i opracowywanie kluczowych wskaźników wydajności dla użytkowników pracujących w domu.
Aby zapewnić ciągłość operacyjną, klienci mogą uzyskać dostęp do pakietu zdalnych rozwiązań ABB, w tym zdalnego monitorowania stanu krytycznych zasobów, wsparcia utrzymania w oparciu o rzeczywistość rozszerzoną oraz narzędzi online do przeprowadzania szkoleń.
Wiele z tych usług jest dostarczanych za pośrednictwem ABB Ability Collaborative Operations. Dzięki dostępowi 24/7 eksperci ABB i analitycy danych wykorzystują technologie cyfrowe, aby pomóc w monitorowaniu aktywów, procesów i ryzyka, a także sugerować działania łagodzące w oparciu o zebrane dane operacyjne, co ułatwi klientom utrzymać produkcję.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Nowinki techniczne
- Źródło:
- arcweb

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Jak transformować organizację od sztywnej hierarchii do elastyczności i...
Marek Wzorek – CEO i założyciel firmy ecoCoach, executive i turkus coach, autor książki „Świat bez hierarchii, czyli jak zarządzać w XXI wieku",...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-