
Celem konkursu Lider Wsparcia IT jest promocja najlepszych praktyk służących zapewnianiu wysokiej jakości i efektywności działań w obszarze wsparcia użytkowników usług informatycznych. W ścisłym gronie czterech finalistów znalazła się firma ASTOR. Gala połączona z rozstrzygnięciem Konkursu odbyła się 13 czerwca br.
W konkursie Lider Wsparcia IT biorą udział firmy z branży: bankowej, energetycznej, przemysłowej, farmaceutycznej, FMCG, instytucje sektora publicznego i organizacje użyteczności publicznej. O przyznaniu nagrody Lider Wsparcia decyduje jury, w skład którego wchodzą znani i uznani w środowisku eksperci, a także laureaci poprzednich edycji konkursu. Firma ASTOR jest pierwszym – w przeciągu 8 edycji konkursu - przedstawicielem branży automatyki przemysłowej, który znalazł się w finale.
„Dziękujemy za przyznane wyróżnienie, które dla nas jest docenieniem pracy specjalistów z firmy ASTOR, którzy na co dzień służą pomocą w dotarciu do niezbędnej wiedzy i pomagają szybko rozwiązać pojawiające się problemy techniczne. O niezwykłym zaangażowaniu w ten proces świadczą liczby: NPS (Net Promoter Score) na bardzo wysokim poziomie - 51%, ponad 50 inżynierów wspierających, 7 lokalnych oddziałów. Świadczone przez pracowników firmy ASTOR wsparcie rozwija dobre relacje z naszymi partnerami - użytkownikami naszych systemów i pracownikami firm wdrażających - zwiększając jednocześnie zadowolenie z zakupionych produktów." – komentuje Michał Januszek, Specjalista ds. systemów sterowania i oprogramowania z 12-letnim doświadczeniem w firmie ASTOR.
Firma ASTOR stworzyła innowacyjny system wsparcia integrujący 23 - letnie doświadczenie w 3 specyficznych, wymagających segmentach – automatyki, oprogramowania i robotów przemysłowych. „System Pomocy Technicznej ASTOR jest unikalny na skalę branży. Zrewolucjonizował system pracy działu wsparcia technicznego, zmotywował klientów do racjonalnego gospodarowania czasem przeznaczonym na pomoc techniczną i dzięki temu wytyczył nowe, wysokie standardy współpracy" – podsumowuje Andrzej Garbacki, członek Zarządu Operacyjnego ASTOR ds. Wsparcia Sprzedaży.
Misją konkursu jest aktywizowanie przedstawicieli branży wsparcia informatycznego do ustawicznego rozwoju i podnoszenia jakości świadczonych usług.
„Doprowadzanie spraw technicznych „do końca" jest dla nas standardem. Jeden z klientów podczas badania satysfakcji, jakie regularnie przeprowadzamy, wspomniał, że mógłby być jeszcze bardziej zadowolony – wtedy, kiedy nasz dział wsparcia technicznego skontaktowałby się z nim, zanim pojawiłby się problem. Mamy więc nowe wyzwanie i stawimy mu czoła." – dodaje z uśmiechem Andrzej Garbacki.
Organizatorem konkursu jest HDI - Poland, polski oddział organizacji Help Desk Institute, która certyfikuje menedżerów i pracowników operacyjnych organizacji usług i wsparcia IT, organizuje seminaria oraz konferencję Forum Wsparcia, jak również spotkania Klubu Menedżerów HDI - Poland.
(gz)
Kategoria komunikatu:
Nagrody i wyróżnienia
- Źródło:
- OmniPro Sp. z o.o.

Czytaj także
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
Oferta Pro-face: nowy etap rewolucji automatyzacji pracy fabryki
Postęp technologiczny definiujący ideę Przemysłu 4.0 i zakładający rozwój aplikacji oraz systemów operacyjnych zwiększył zapotrzebowanie na...
-
-
-
-