Powrót do listy wiadomości Dodano: 2021-11-28  |  Ostatnia aktualizacja: 2021-11-28
Automation Anywhere wspiera centra wsparcia klientów
fot. pixabay
fot. pixabay

Automation Anywhere zaprezentowało w zeszłym tygodniu swój najnowszy dodatek Automation Anywhere for Contact Centers. Jest to rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, które ma na celu połączenie obsługi klienta z konsumentami.

Automation Anywhere for Contact Centers działa w oparciu o Automation 360, platformę RPA spółki umożliwiającą pracownikom biur obsługi klienta bardziej efektywne wyszukiwanie, odzyskiwanie i aktualizowanie informacji. Platforma zawiera również interfejs AARI pozwalający użytkownikom biznesowym na automatyzację zadań i interakcję w ramach działania w wielosystemowym środowisku.

Według Automation Anywhere działający jako osobisty asystent RPA AARI można skalować do wspierania tysięcy ludzkich lub wirtualnych operatorów. Ponadto AARI wraz z Automation Anywhere for Contact Centers jest teraz w stanie zautomatyzować połączenia między wieloma systemami zapisu, zwiększyć czas ich reakcji i przekazywać kompletne dane dla wirtualnych operatorów, integrując przy tym różne interfejsy API, co skutkuje większą elastycznością dla sztucznej inteligencji podczas reagowania na zapytania klientów.

- Wiodące marki w ramach obsługi klienta dążą do szybkiej obsługi zapytań bez względu na stopień skomplikowania systemu, w ramach którego operatorzy poszukują i przetwarzają dane - powiedział Mike Micucci, dyrektor operacyjny Automation Anywhere - Nasza platforma automatyzacji w chmurze współpracuje ze wszystkimi platformami obsługi klienta, aby połączyć dane i zautomatyzować ręczne procesy, umożliwiając agentom szybsze rozwiązywanie problemów.

(rr)

Kategoria wiadomości:

Nowinki techniczne

Źródło:
cmswire
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także