
Automation Anywhere zaprezentowało w zeszłym tygodniu swój najnowszy dodatek Automation Anywhere for Contact Centers. Jest to rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, które ma na celu połączenie obsługi klienta z konsumentami.
Automation Anywhere for Contact Centers działa w oparciu o Automation 360, platformę RPA spółki umożliwiającą pracownikom biur obsługi klienta bardziej efektywne wyszukiwanie, odzyskiwanie i aktualizowanie informacji. Platforma zawiera również interfejs AARI pozwalający użytkownikom biznesowym na automatyzację zadań i interakcję w ramach działania w wielosystemowym środowisku.
Według Automation Anywhere działający jako osobisty asystent RPA AARI można skalować do wspierania tysięcy ludzkich lub wirtualnych operatorów. Ponadto AARI wraz z Automation Anywhere for Contact Centers jest teraz w stanie zautomatyzować połączenia między wieloma systemami zapisu, zwiększyć czas ich reakcji i przekazywać kompletne dane dla wirtualnych operatorów, integrując przy tym różne interfejsy API, co skutkuje większą elastycznością dla sztucznej inteligencji podczas reagowania na zapytania klientów.
- Wiodące marki w ramach obsługi klienta dążą do szybkiej obsługi zapytań bez względu na stopień skomplikowania systemu, w ramach którego operatorzy poszukują i przetwarzają dane - powiedział Mike Micucci, dyrektor operacyjny Automation Anywhere - Nasza platforma automatyzacji w chmurze współpracuje ze wszystkimi platformami obsługi klienta, aby połączyć dane i zautomatyzować ręczne procesy, umożliwiając agentom szybsze rozwiązywanie problemów.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Nowinki techniczne
- Źródło:
- cmswire

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Elementy Elesa+Ganter w maszynach do produkcji sushi – case study firmy 2LHDM
Przemysł spożywczy to wysokie wymaganie dotyczące higieny procesu produkcyjnego. Doświadczyć tego mogą szczególnie firmy zajmujące się...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-