Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2004-05-18 | Ostatnia aktualizacja: 2004-05-18
Fanuc Robotics inwestuje w internetowy system pomocy technicznej

Fanuc Robotics inwestuje w internetowy system pomocy technicznej
Dostępny on-line system TSM dostarcza inżynierom serwisu aktualne informacje z dowolnego, podłączonego do Internetu miejsca. Dzięki pełnej specyfikacji robota wraz z historią jego serwisu oraz uwagom dotyczącym aktualnej sytuacji inżynierowie przyjeżdżają do klienta wyposażeni we wszelkie wymagane części zamienne.
TSM wyposażony jest w interfejs do relacyjnej bazy danych Baan, zlokalizowanej w europejskiej siedzibie firmy Fanuc w Luksemburgu.
“Przy tak dużej liczbie zainstalowanych w całej Europie robotów Fanuc - w samej Wielkiej Brytanii jest ich ponad 5000 - TSM umożliwia nam efektywną obsługę wszystkich naszych klientów.” - mówi Chris Sumner, dyrektor zarządzający Fanuc Robotics UK Ltd. - “Niezawodność naszych produktów sprawia, że podstawą dla zapewnienia braku przestojów są po prostu okresowe przeglądy techniczne, a szczegółowe informacje przechowywane w TSM gwarantują, że nasze rutynowe wizyty to dla klientów norma, a nie niezwykłe wydarzenie.”
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- ASTOR Sp. z o.o.

Galeria wiadomości
Komentarze (0)
Czytaj także
-
O robotyce przemysłowej
Wprowadzenie Terminu „robot" użył po raz pierwszy czeski pisarz Karel Čapek w 1920 roku, w swojej sztuce „R.U.R." (Roboty uniwersalne...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-