komunikat sponsorowany
Każdy przedsiębiorca powinien sobie zdawać sprawę z tego, jak ogromny wpływ na sukces w biznesie ma zbudowanie silnej, rozpoznawalnej i atrakcyjnej dla grupy docelowej marki. Przykłady potwierdzające tę tezę można mnożyć. Gdyby nie marka, to Apple nigdy nie dałoby rady sprzedawać swoich produktów w absurdalnie wysokich cenach, a Nike nie przeszłoby suchą stopą przez liczne skandale wizerunkowe. Markę buduje się latami, do czego trzeba wykorzystywać jej najróżniejsze nośniki. Jedną z najciekawszych opcji, jaką warto wziąć pod uwagę, są flagi reklamowe. Przyjrzyjmy się bliżej temu narzędziu promocji marki.
Czym są flagi reklamowe?
Flagi reklamowe to bardzo popularne nośniki elementów identyfikacji wizualnej marki, jak również treści stricte promocyjnych. Standardowo wykorzystuje się je podczas targów i innych form promocji bezpośredniej, głównie do oznakowywania stanowiska firmy. Znajdują zastosowanie podczas szkoleń, konferencji, briefingów prasowych, z powodzeniem mogą ozdobić i jednocześnie oznakować wejście do budynku firmowego. Flagi reklamowe w mniejszym formacie śmiało można umieszczać na samochodach, zyskując tym samym efektowne i nietuzinkowe narzędzie promocji.
Co prawda flagi reklamowe nie osiągnęły jeszcze tak powszechnego statusu, jak chociażby ulotki, bannery, billboardy czy plakaty, ale to się może wkrótce zmienić. Powodem jest to, że przedsiębiorstwa szukają coraz oryginalniejszych metod dotarcia do konsumentów z bezpośrednim przekazem. Flagi, w odróżnieniu od wspomnianych nośników, nie są nachalne, nie zaburzają estetyki przestrzeni miejskiej, można je błyskawicznie przenosić z miejsca na miejsce i wykorzystywać na wiele sposobów.
Najważniejsze atuty flag reklamowych
Zacznijmy od najbardziej oczywistej zalety tego nośnika reklamy: chodzi o dostępną powierzchnię. Flagi reklamowe, z uwagi na swój rozmiar, dają nam szerokie możliwości w zakresie zrealizowania praktycznie dowolnego projektu graficznego promującego konkretną markę. Nie musimy już zastanawiać się, jak zmieścić obok siebie elementy wizerunkowe oraz stricte reklamowe, co niestety bywa poważnym problemem w przypadku na przykład popularnych gadżetów reklamowych.
Efekt jest taki, że flaga może pełnić dwie bardzo istotne funkcje: wizerunkową oraz reklamową. Tę pierwszą realizujemy poprzez umieszczenie na fladze wszelkich elementów identyfikacji wizualnej marki, jak logo, sygnet czy wreszcie nazwa (wszystko oczywiście utrzymane w kolorystyce brandu). Jeśli natomiast chodzi o funkcję reklamową, to mamy swobodę w umieszczeniu na fladze np. sloganu, informacji tekstowej na temat oferty czy aktualnej promocji cenowej.
Tym samym w przypadku flag reklamowych nie występuje problem chaosu informacyjnego, który zawsze prowadzi do tego, że reklama jest nieczytelna, a wizerunek marki nieatrakcyjny dla odbiorców. Choćby z tego powodu warto zainwestować w te narzędzia promocyjne, co też robi coraz więcej polskich firm.
Kolejną zaletą flag reklamowych jest mobilność. Lekka konstrukcja umożliwia bezproblemowe przenoszenie nośnika reklamy z jednego miejsca na drugie. Flagę łatwo się składa, można ją przewozić w bagażniku samochodu i dostarczyć pod dowolny adres. Jest to szczególnie istotny atut dla tych firm, które regularnie organizują różnego rodzaju wydarzenia promocyjne czy też potrzebują nośników identyfikacji wizualnej marki na targi, konferencje, imprezy okolicznościowe etc.
Mobilność flag reklamowych przyczynia się również do tego, że spokojnie można je traktować w kategoriach długofalowej inwestycji w wizerunek marki. Jeśli okaże się, że flaga umieszczona w danym miejscu nie przynosi spodziewanych efektów reklamowych, w każdej chwili można zmienić jej lokalizację. Tego nie zrobimy z np. wielkim billboardem.
Warto również wspomnieć o tym, że flagi reklamowe nie są jeszcze tak masowym narzędziem promocji marki, jak wspomniane wcześniej ulotki czy billboardy. Tym samym wyróżniają się, wzbudzają zainteresowanie przechodniów, są dobrze odbierane przez konsumentów, a to w naturalny sposób wpływa na rozpoznawalność promowanej marki – ułatwiając również jej zapamiętanie.
Gdzie zamówić windery?
Windery to popularne określenie na flagi reklamowe ( https://grupaluxpol.pl/flagi-reklamowe ). Te nośniki najlepiej jest zamawiać bezpośrednio u producenta – nie tylko z uwagi na korzystniejszą cenę, ale również gwarancję, że jedna firma będzie od A do Z odpowiadać za cały proces produkcji. Profesjonalni producenci oferują również usługi dodatkowe, jak na przykład przygotowanie projektu graficznego do umieszczenia na fladze. Dzięki temu nie ma ryzyka, że projekt zrealizowany przez zewnętrzną agencję czy niezależnego grafika nie będzie dobrze prezentować się na powierzchni flagi (a takie sytuacje się niestety zdarzają).
Flaga reklamowa to bez wątpienia ten rodzaj nośnika identyfikacji wizualnej marki, w który warto zainwestować, jeśli tylko firma prowadzi zewnętrzne działania marketingowe.
Kategoria komunikatu:
Komunikat sponsorowany
- Źródło:
- grupaluxpol.pl
Czytaj także
-
Contec S.A. pozyskał od inwestorów blisko 50 mln złotych
Spółka Contec S.A., która zajmuje się odzyskiwaniem surowców przemysłowych ze zużytych opon, pozyskała blisko 50 mln zł (10 mln euro). Środki te...
-
Czysty basen bez trudu dzięki myjce ciśnieniowej
Utrzymanie basenu w czystości to kluczowy element zapewnienia komfortu i bezpieczeństwa podczas kąpieli. Tradycyjne metody czyszczenia mogą być...
-
Dlaczego tak ważne jest uzdatnianie sprężonego powietrza w zakładzie?
www.obrabiarki.xtech.pl