Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2003-03-23 | Ostatnia aktualizacja: 2003-03-23
Internet w pracy – jak korzystają z niego Europejczycy?
Dotychczas pojawiło się już wiele statystyk dotyczących używania Internetu w miejscach pracy, głównie jednak dotyczyły one obszaru Stanów Zjednoczonych. W środę opublikowano wyniki badań przeprowadzonych przez AOL/RoperASW we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.
Z najnowszych danych wynika że średnio 52% domowych użytkowników Internetu w tych krajach ma także łącze w pracy. Rozbijając to na poszczególne kraje, wyniki są następujące: Francja 54%, Niemcy 59%, Wielka Brytania 41%. Porównując z danymi z 2001r. średnia liczba osób posiadająca w pracy dostęp do Sieci wzrosła o 7%.
Badania AOL i Roper objęły około 500 osób, posiadających także łącze w domu. Większość z nich przyznała się, że wykorzystuje Internet w czasie pracy do prywatnych celów. Najpopularniejsze jest czytanie wiadomości – 59% respondentów, na drugim miejscu znalazło się planowanie wakacji - 36% i dopiero trzecią lokatę zajęły zakupy online – 31%.
Na dalszych miejscach znalazły się bankowość internetowa, planowanie spotkań ze znajomymi i przeglądanie wiadomości giełdowych.
Z badań obejmujących wszystkie kraje Unii Europejskiej, jakie przeprowadziła firma eMarketer, wynika że średni odsetek osób posiadających dostęp do Internetu w pracy wynosi 42%. Najwięcej jednak osób łączy się z Siecią bezpośrednio z domu, średnio 71%.
Z najnowszych danych wynika że średnio 52% domowych użytkowników Internetu w tych krajach ma także łącze w pracy. Rozbijając to na poszczególne kraje, wyniki są następujące: Francja 54%, Niemcy 59%, Wielka Brytania 41%. Porównując z danymi z 2001r. średnia liczba osób posiadająca w pracy dostęp do Sieci wzrosła o 7%.
Badania AOL i Roper objęły około 500 osób, posiadających także łącze w domu. Większość z nich przyznała się, że wykorzystuje Internet w czasie pracy do prywatnych celów. Najpopularniejsze jest czytanie wiadomości – 59% respondentów, na drugim miejscu znalazło się planowanie wakacji - 36% i dopiero trzecią lokatę zajęły zakupy online – 31%.
Na dalszych miejscach znalazły się bankowość internetowa, planowanie spotkań ze znajomymi i przeglądanie wiadomości giełdowych.
Z badań obejmujących wszystkie kraje Unii Europejskiej, jakie przeprowadziła firma eMarketer, wynika że średni odsetek osób posiadających dostęp do Internetu w pracy wynosi 42%. Najwięcej jednak osób łączy się z Siecią bezpośrednio z domu, średnio 71%.
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- 4D

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Jak transformować organizację od sztywnej hierarchii do elastyczności i...
Marek Wzorek – CEO i założyciel firmy ecoCoach, executive i turkus coach, autor książki „Świat bez hierarchii, czyli jak zarządzać w XXI wieku",...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-