Powrót do listy wiadomości Dodano: 2017-01-23  |  Ostatnia aktualizacja: 2017-01-23
Komercjalizacja produktu według VERSABALL
Komercjalizacja produktu według VERSABALL
Komercjalizacja produktu według VERSABALL

Komercjalizacja nowego, innowacyjnego produktu jest często największym wyzwaniem w całym procesie badawczo-rozwojowym z nim związanym. Jaskrawym tego przykładem jest jej nieudana próba wprowadzenia na rynek chwytaka VERSABALL.

Przedstawiciele firmy, która opracowała jego konstrukcję opowiadają o swoich problemach i zdobyciu cennych doświadczeń w artykule opublikowanym na ramach czasopisma Soft Robotics. W tekście „Soft Robotics Commercialization: Jamming Grippers from Research to Product" John Amend, Nadia Cheng, Sami Fakhouri oraz Bill Culley z Empire Robotics opisują próbę opracowania zrównoważonego biznesu wokół ich innowacyjnej technologii.

Autorzy omawiają wiele aspektów wysiłków badawczych i rozwoju produktu, w tym związanych z projektowaniem oraz optymalizacją prędkości, kształtu, składu i trwałości membrany oraz analizą cech produktu skłaniających do jego zakupu.

- To bardzo dobry przykład tego jak miękkie technologie stymulują rozwój nowych przedsiębiorstw oraz zmieniają sposób myślenia o robotach - powiedział redaktor naczelny czasopisma, dr Barry A. Trymer.

(rr)

Kategoria wiadomości:

Inne

Źródło:
phys.org
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :