
Komercjalizacja nowego, innowacyjnego produktu jest często największym wyzwaniem w całym procesie badawczo-rozwojowym z nim związanym. Jaskrawym tego przykładem jest jej nieudana próba wprowadzenia na rynek chwytaka VERSABALL.
Przedstawiciele firmy, która opracowała jego konstrukcję opowiadają o swoich problemach i zdobyciu cennych doświadczeń w artykule opublikowanym na ramach czasopisma Soft Robotics. W tekście „Soft Robotics Commercialization: Jamming Grippers from Research to Product" John Amend, Nadia Cheng, Sami Fakhouri oraz Bill Culley z Empire Robotics opisują próbę opracowania zrównoważonego biznesu wokół ich innowacyjnej technologii.
Autorzy omawiają wiele aspektów wysiłków badawczych i rozwoju produktu, w tym związanych z projektowaniem oraz optymalizacją prędkości, kształtu, składu i trwałości membrany oraz analizą cech produktu skłaniających do jego zakupu.
- To bardzo dobry przykład tego jak miękkie technologie stymulują rozwój nowych przedsiębiorstw oraz zmieniają sposób myślenia o robotach - powiedział redaktor naczelny czasopisma, dr Barry A. Trymer.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Inne
- Źródło:
- phys.org

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Innowacyjne metody nauczania w klasach o profilu technik robotyk, z robotami...
Od 2022 roku mieleccy uczniowie mają możliwość innowacyjnej nauki robotyki przemysłowej z robotami edukacyjnymi Astorino. Placówka zakupiła na...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-