Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Faulhaber robotic
Powrót do listy komunikatów Dodano: 2019-06-10  |  Ostatnia aktualizacja: 2019-06-13
Nowy wymiar marki Danfoss
Ilustracja nadesłana (Danfoss Poland )
Ilustracja nadesłana (Danfoss Poland )

Danfoss rozpoczyna globalną kampanię otwierając nowy rozdział w historii firmy – tworzy markę Engineering Tomorrow, której zadaniem będzie komunikowanie roli Danfoss w budowaniu lepszej przyszłości poprez koncentrację się na megatrendach i zrównoważonym rozwoju.

„Po wprowadzeniu strategii wzrostu Going Great, kolejnym naturalnym krokiem było poszerzenie silnego portfolio naszych marek o kolejną – Engineering Tomorrow. Firma Danfoss jest teraz potrzebna bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a proponowane przez nas rozwiązania będące bezpośrednimi odpowiedziami na megatrendy naprawdę zmieniają świat. Taką właśnie wiadomość – jasną i przejrzystą – chcemy przesłać naszym klientom, politykom, interesariuszom, utalentowanym osobom poszukujących najbardziej interesującego miejsca pracy, a także naszym wspaniałym pracownikom, którzy dają z siebie wszystko każdego dnia", powiedział Kim Fausing – Prezydent i CEO Danfoss.

Platforma marki Engineering Tomorrow została uruchomiona w roku 2014 i od razu okazała się wielkim sukcesem. 5 lat później, marka ta stała się nieodłączną częścią firmy Danfoss, otrzymuje od firmy silne wsparcie, a także odgrywa ważną rolę w wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji.

„Mamy solidną platformę, na której możemy budować kolejne przedsięwzięcia. Jednakże ważne jest dla nas, by nasza historia była dla innych interesująca i potrzebna. Dlatego też postanowiliśmy wprowadzić do niej odważne zmiany, które są odzwierciedleniem zarówno współczesnego biznesu, jaki i aktualnej sytuacji na świecie", powiedział Mette Munk – szef Danfoss Group Branding.

Klimat i ekologia to dwie najważniejsze kwestie na świecie. Danfoss znajduje się w samym centrum zielonych przemian, które mają aktualnie miejsce.

„Chcemy rozmawiać o zrównoważonym rozwoju w odważny sposób i zdecydowaliśmy się wykorzystać w tym celu głos młodego pokolenia. Inicjatywa charakteryzuje się również dużym potencjałem w obszarze kreowania naszego wizerunku jako pracodawcy. Chcielibyśmy, aby inżynieria – oraz Danfoss – zajęły centralne miejsce w aktualnie następującej zrównoważonej transformacji. Osiągniemy to poprzez eksponowanie naszych kluczowych technologii oraz prezentowanie związanych z nimi studiów przypadku, co pozwoli na kojarzenie firmy Danfoss z tymi megatrendami, które są dla nas istotne," powiedział Mette Munk – szef Danfoss Group Branding.

Centralną część nowej kampanii stanowi film rekrutacyjny traktujący o kwestiach klimatycznych i ekologicznych, w którym głos zabierają liczne grupy młodych osób opowiadające również o dostępnych rozwiązaniach i możliwościach.

„Pragniemy przyciągnąć najbardziej utalentowane osoby spośród wszystkich grup wiekowych. Dlatego też chcemy wyrazić nasze zdanie dotyczące najważniejszych kwestii dla współczesnego świata," powiedziała Ilonka Nussbaumer – szefowa działu zasobów ludzkich w Danfoss.

Film: https://www.danfoss.com/en/about-danfoss/company/engineering-tomorrow/

(gz)

Kategoria komunikatu:

Z życia branży

Źródło:
Danfoss Poland sp. z o.o.
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Czytaj także