Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Veichi
Powrót do listy wiadomości Dodano: 2023-01-27  |  Ostatnia aktualizacja: 2023-01-27
Partnerstwo Brain Corp i Google Cloud
fot. pixabay
fot. pixabay

Brain Corp, firma zajmująca się sztuczną inteligencją i tworząca technologie robotyczne nawiązała współpracę z Google Cloud, aby uruchomić BrainOS Inventory Insights. To nowe, zastrzeżone rozwiązanie, które może dostarczać sprzedawcom detalicznym do analizy stanu zapasów.

Brain Corp, który już teraz zasila największą globalną flotę autonomicznych robotów w przestrzeni publicznej i analogiczną flotę zrobotyzowanych skanerów zapasów, zaoferuje dzięki temu swoim klientom detalicznym prawdziwie kompleksowe rozwiązanie do analizy danych inwentaryzacyjnych zbieranych przez system BrainOS. Korzystając z BrainOS Inventory Insights, sprzedawcy detaliczni będą mogli szybko identyfikować braki w magazynach oraz niskie zapasy, a także oceniać szczegóły danego produktu dotyczące jego lokalizacji i ceny.

Dzięki temu sprzedawcy detaliczni zyskają możliwość zarządzania swoimi zapasami, a także poprawią efektywność operacyjną, produktywność i doświadczenia zakupowe klientów w ramach wszystkich kanałów sprzedażowych, co pozwoli zwiększyć przychody, poprawić marże i lojalność klientów.

Botond Szatmáry, wiceprezes ds. nowych technologii i rozwoju biznesu w Brain Corp powiedział: - Nasza współpraca z Google Cloud pozwoliła opracować wewnętrzne rozwiązanie do analizy zapasów, które zapewnia sprzedawcom detalicznym zupełnie nowy poziom użyteczności. Dostęp do dokładnych i przydatnych informacji, takich jak alerty dotyczące uzupełniania zapasów na półkach, ostrzeżenia dotyczące zgodności z cenami i automatyzacja zarządzania zadaniami umożliwia pełną optymalizację operacji w sklepie.

BrainOS Inventory Insights wykorzystuje Google Cloud Vertex AI Vision - w tym modele rozpoznawania produktów i rozpoznawania tagów - w połączeniu z BigQuery Google Cloud.

Carrie Tharp, wiceprezes Google Cloud ds. rozwiązań detalicznych i konsumenckich powiedziała: - Chcemy pomóc detalistom w łatwiejszym, szybszym i bardziej wydajnym wykonywaniu codziennych zadań, a sztuczna inteligencja jest idealnym narzędziem do realizacji tego celu. Jesteśmy dumni z połączenia innowacji Google Cloud w zakresie sztucznej inteligencji i analizy danych z najnowocześniejszą technologią i branżowym know-how Brain Corp. Razem zapewniamy detalistom praktyczne, elastyczne i skalowalne rozwiązanie, które spełni ich unikalne potrzeby.

(rr)

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
roboticsandautomationnews
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także