Humanoidalny robot oferuje klientom nowy sposób, aby dowiedzieć się o szczegółach przejazdu pociągiem, a przy okazji jest w stanie zabawić młodszych podróżników. Eurostar zakupił popularnego Peppera, który pomaga ludziom na dworcu St. Pancras. To pierwsza taka inicjatywa w brytyjskiej branży turystycznej.
Zaprojektowany przez SoftBank Robotics Pepper jest pierwszym robotem, który potrafi rozpoznać główne ludzkie emocje, by potem móc odpowiednio dostosować swoje zachowanie. Dzięki współpracy z Robots of London może odpowiadać na szczegółowe pytania, a nawet pozować na życzenie do selfie.
Pepper wchodzi w interakcje za pomocą wbudowanego tabletu, w którym podróżujący znajdą interaktywną mapę stacji, informacje o wolnych miejscach w danym pociągu, a także wiele praktycznych wskazówek dotyczących Paryża, Brukseli, Lille oraz Amsterdamu, do których kursują obsługiwane linie.
Perrine Allain, szef działu cyfrowego w firmie Eurostar powiedział: - Zawsze szukamy nowych sposobów wprowadzania innowacji i odkrywania technologii, które mogą pomóc w poprawie ogólnego zadowolenia klienta. Pepper to zabawny sposób na przekazanie informacji o celu podróży. Czekamy z niecierpliwością na opinie naszych klientów, aby móc udoskonalać to rozwiązanie.
Peppera będzie można spotkać na dworcu St. Pancras do końca 2018 roku. Eurostar planuje następnie testować robota w innych lokalizacjach.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Nowinki techniczne
- Źródło:
- intelligenttransport
Komentarze (0)
Czytaj także
-
Robot mobilny MiR w FM Logistic: innowacje dla doskonałości operacyjnej
FM Logistic to międzynarodowy operator logistyczny działający na 3 kontynentach. Platforma logistyczna w podwarszawskim Mszczonowie, zgodnie ze...
-
Jak utrzymać wysoką sprawność i czystość instalacji z pompą ciepła, czyli o...
Obecność zanieczyszczeń w instalacji wpływa negatywnie na jej pracę oraz wydajność. Na rynku istnieją jednak rozwiązania odpowiedzialne za...