Powrót do listy wiadomości Dodano: 2018-10-24  |  Ostatnia aktualizacja: 2018-10-24
Pepper na londyńskim dworcu
Pepper na londyńskim dworcu

Humanoidalny robot oferuje klientom nowy sposób, aby dowiedzieć się o szczegółach przejazdu pociągiem, a przy okazji jest w stanie zabawić młodszych podróżników. Eurostar zakupił popularnego Peppera, który pomaga ludziom na dworcu St. Pancras. To pierwsza taka inicjatywa w brytyjskiej branży turystycznej.

Zaprojektowany przez SoftBank Robotics Pepper jest pierwszym robotem, który potrafi rozpoznać główne ludzkie emocje, by potem móc odpowiednio dostosować swoje zachowanie. Dzięki współpracy z Robots of London może odpowiadać na szczegółowe pytania, a nawet pozować na życzenie do selfie.

Pepper wchodzi w interakcje za pomocą wbudowanego tabletu, w którym podróżujący znajdą interaktywną mapę stacji, informacje o wolnych miejscach w danym pociągu, a także wiele praktycznych wskazówek dotyczących Paryża, Brukseli, Lille oraz Amsterdamu, do których kursują obsługiwane linie.

Perrine Allain, szef działu cyfrowego w firmie Eurostar powiedział: - Zawsze szukamy nowych sposobów wprowadzania innowacji i odkrywania technologii, które mogą pomóc w poprawie ogólnego zadowolenia klienta. Pepper to zabawny sposób na przekazanie informacji o celu podróży. Czekamy z niecierpliwością na opinie naszych klientów, aby móc udoskonalać to rozwiązanie.

Peppera będzie można spotkać na dworcu St. Pancras do końca 2018 roku. Eurostar planuje następnie testować robota w innych lokalizacjach.

(rr)

Kategoria wiadomości:

Nowinki techniczne

Źródło:
intelligenttransport
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :