Powrót do listy wiadomości Dodano: 2004-02-27  |  Ostatnia aktualizacja: 2004-02-27
Siemens najlepszą marką
W dniu 9 lutego 2004 r. zostały w Niemczech przyznane nagrody “The best brand 2004“, wręczane za najlepsze zarządzanie marką.

Zwycięskimi brandami zostały: adidas w kategorii „Najsilniejsza marka produktowa”, Haribo w kategorii „Najbardziej dynamiczna marka produktowa” oraz Siemens w kategorii „Najlepsza marka korporacyjna”.

W grupie korporacyjnej w pierwszej dziesiątce pojawiły się takie firmy jak BMW, VW, Bayer, Deutsche Telekom, czy Alianz. Wśród marek produktowych: LEGO, Nokia, Knorr, Sony. Natomiast w TOP 10 marek dynamicznych wymieniono Krombacher, Nivea, Fujitsu-Siemens, Philips czy SONY Ericsson.

Podczas uroczystego ogłoszenia wyników, które odbyło się w monachijskiej Pinakotece (Pinakothek der Moderne), zwycięskie firmy otrzymały nagrody – możliwość wykorzystania usług reklamowych o łącznej wartości 1 mln EUR.

Ranking marek, który był podstawą powyższej ewaluacji uchodzi za jeden z najbardziej wiarygodnych i przejrzystych. Organizowany jest przez instytut badawczy GfK Marktforschung oraz Markenverband, Serviceplan, Selen One Media oraz tygodnik gospodarczy „Wirtschaftwoche”.

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
Siemens, MediaMeldung
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :