Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2004-02-27 | Ostatnia aktualizacja: 2004-02-27
Siemens najlepszą marką
W dniu 9 lutego 2004 r. zostały w Niemczech przyznane nagrody “The best brand 2004“, wręczane za najlepsze zarządzanie marką.
Zwycięskimi brandami zostały: adidas w kategorii „Najsilniejsza marka produktowa”, Haribo w kategorii „Najbardziej dynamiczna marka produktowa” oraz Siemens w kategorii „Najlepsza marka korporacyjna”.
W grupie korporacyjnej w pierwszej dziesiątce pojawiły się takie firmy jak BMW, VW, Bayer, Deutsche Telekom, czy Alianz. Wśród marek produktowych: LEGO, Nokia, Knorr, Sony. Natomiast w TOP 10 marek dynamicznych wymieniono Krombacher, Nivea, Fujitsu-Siemens, Philips czy SONY Ericsson.
Podczas uroczystego ogłoszenia wyników, które odbyło się w monachijskiej Pinakotece (Pinakothek der Moderne), zwycięskie firmy otrzymały nagrody – możliwość wykorzystania usług reklamowych o łącznej wartości 1 mln EUR.
Ranking marek, który był podstawą powyższej ewaluacji uchodzi za jeden z najbardziej wiarygodnych i przejrzystych. Organizowany jest przez instytut badawczy GfK Marktforschung oraz Markenverband, Serviceplan, Selen One Media oraz tygodnik gospodarczy „Wirtschaftwoche”.
Zwycięskimi brandami zostały: adidas w kategorii „Najsilniejsza marka produktowa”, Haribo w kategorii „Najbardziej dynamiczna marka produktowa” oraz Siemens w kategorii „Najlepsza marka korporacyjna”.
W grupie korporacyjnej w pierwszej dziesiątce pojawiły się takie firmy jak BMW, VW, Bayer, Deutsche Telekom, czy Alianz. Wśród marek produktowych: LEGO, Nokia, Knorr, Sony. Natomiast w TOP 10 marek dynamicznych wymieniono Krombacher, Nivea, Fujitsu-Siemens, Philips czy SONY Ericsson.
Podczas uroczystego ogłoszenia wyników, które odbyło się w monachijskiej Pinakotece (Pinakothek der Moderne), zwycięskie firmy otrzymały nagrody – możliwość wykorzystania usług reklamowych o łącznej wartości 1 mln EUR.
Ranking marek, który był podstawą powyższej ewaluacji uchodzi za jeden z najbardziej wiarygodnych i przejrzystych. Organizowany jest przez instytut badawczy GfK Marktforschung oraz Markenverband, Serviceplan, Selen One Media oraz tygodnik gospodarczy „Wirtschaftwoche”.
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- Siemens, MediaMeldung

Komentarze (0)
Czytaj także
-
ABC systemów wizyjnych – część 2 - Komponenty przemysłowych systemów wizyjnych
Oświetlenie : jeżeli obiekt świeci samoistnie lub jest oświetlony przez niezależne, stabilne źródło światła – dodatkowy oświetlacz może być...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-