KOMPAKTOWE SILNIKI INDUKCYJNE Z HAMULCEM ELEKTROMAGNETYCZNYM – DKM
- Producent:
- DKM
moc: od 6 do 200 W
ilość biegunów (prędkość): 4 (~1300 obr/min)
moment obrotowy: 0,05 do 1,5 Nm
zasilanie: 1×220~240 VAC/50 Hz (do 180 W włącznie); 3×220 VAC/50 Hz (od mocy 15 W); 3×380~440 VAC/50 Hz (od mocy 15 W)
konstrukcja: kołnierzowa
Wymiary ram: □70×70 mm, □80×80 mm, □90×90 mm
Ta wersja kompaktowych indukcyjnych silników elektrycznych DKM jest wyposażona w zintegrowany hamulec elektromagnetyczny do statycznego utrzymywania ładunku, zapobiegając spontanicznemu ruchowi, gdy napęd nie jest aktywny. Znajdują zastosowanie szczególnie w zastosowaniach z urządzeniami do podnoszenia pionowego, urządzeniami zwijającymi lub być może systemami przesuwnymi (np. Bramy i drzwi). Zasilanie hamulca jest oddzielne i musi być sterowane oddzielnie.
Silniki z hamulcem dostarczane są wyłącznie w wersji 4-biegunowej (ok. 1300 obr/min).
Zatrzymanie w ciągu 0,2 sekundy po wyłączeniu zasilania (przewijanie do tyłu: 2 ~ 3 razy).
Zasilane są napięciem 1-fazowym 1×230 VAC/50 Hz, 3-fazowym 3×230 VAC/50 Hz lub 3×400 VAC/50 Hz, nadają się również do regulacji 1-fazowej lub 3-fazoweji przetwornice częstotliwości EFC 3610 / 5610, ewentualnie z własną przetwornicą o napięciu wyjściowym 3×230 VAC/50 Hz lub 3×400 VAC/50 Hz.
Silniki z hamulcem w wersji z zasilaniem 1-fazowym nie są przeznaczone do pracy ciągłej, a jedynie do pracy przerywanej. Czas pracy w jednym kierunku dla tych silników nie powinien przekraczać 30 minut ciągłej pracy silnika.
Możliwa zmiana kierunku obrotów poprzez zamianę faz sieci zasilającej.
Możliwość podłączenia do silników indukcyjnych DKM kompaktowe przekładnie czołowe lub ślimakowe DKM z dużym zakresem przełożeń.
Cechy:
- obudowa silnika wykonana z odlewu aluminiowego malowanego na czarno
- moc wyjściowa: 6W, 10W, 15W, 25W, 40W, 60W, 90W, 120W, 150W, 180W, 200W
- liczba biegunów: 4
- dostępne w 3 różnych rozmiarach ramek (mm): □70x70mm, □80x80mm, □90x90mm
- napięcie zasilania: jednofazowe 1×220~240 VAC lub 1×110 VAC, trójfazowe 3×220 VAC, trójfazowe 3×380~440 VAC
- częstotliwość nominalna: 50/60 Hz
- połączenie elektryczne silników trójfazowych w gwiazdę (Y) lub trójkąt (D) (różni się od wersji zasilanej – G/K, bez możliwości przełączenia!)
- Kondensator jest również częścią dostawy silników zasilanych jednofazowo
- stopień ochrony: IP40 (IP20 dla modeli bez skrzynki zaciskowej)
- klasa temperaturowa izolacji: B (130°C)
- tryb pracy: S1 (praca ciągła) dla silników trójfazowych / S2 (praca krótkotrwała) dla silników jednofazowych
- możliwość regulacji za pomocą przetwornicy częstotliwości 1-fazowej (dla modeli z zasilaniem 3×220 VAC) lub przetwornicy częstotliwości 3-fazowej (dla modeli z zasilaniem 3×400 VAC)
- zintegrowane zabezpieczenie termiczne z czujnikiem bimetalicznym we wszystkich modelach
- podłączenie za pomocą przewodów o długości 300 mm lub skrzynki zaciskowej (skrzynka zaciskowa -T)
- konstrukcja silnika bez wentylatora, z chłodzeniem własnym (od 60 W, wersja F) lub chłodzeniem wymuszonym (wersja F2)
Certyfikaty: CE, CCC, ISO 9001:2008, ISO 14001:2004
Akcesoria opcjonalne:
modyfikacja wału wyjściowego (płaski, wielowypustowy, spiralny do połączenia z przekładnią)
wentylator zewnętrzny F2 (chłodzenie wymuszone)
przekładnie czołowe, przekładnie ślimakowe, przekładnie pośredniemezistupně
* Inne opcje na zamówienie.
Link do strony: KOMPAKTOWE SILNIKI INDUKCYJNE Z HAMULCEM ELEKTROMAGNETYCZNYM – DKM
Skontaktuj się z dystrybutorem
Dystrybutor
RAVEO Sp. z o.o.
- Adres: Dworcowa 1, 33-100 Tarnów
-
Nr telefonu: +48 600 110 327
- E-mail: info@raveo.com.pl
- WWW: www.raveo.com.pl
Przy kontakcie powołaj się na portal automatyka.pl