Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2007-06-18 | Ostatnia aktualizacja: 2007-06-18
Baldor odsprzedaje dział wsparcia Reliance

Baldor odsprzedaje dział wsparcia Reliance
Baldor twierdzi, że IPS konkuruje z jego obecnymi klientami, w związku z czym od początku planował odsprzedanie tej części pozyskanej firmy. Przychody IPS stanowiły mniej niż 4 procent rocznych zysków Baldor’a.
IPS zapewnia wsparcie diagnostyczne, usługi z zakresu napraw oraz utrzymania silników elektrycznych w 11 lokalizacjach w Stanach Zjednoczonych. Jej siedziba główna mieści się w Południowej Karolinie. Firma wspiera około 1400 klientów, a jej roczny przychód wynosi około 70 milionów dolarów.
Tim Gosline, partner Riverside widzi szanse na rozwój IPS poprzez rozszerzenie oferty serwisowej i przez dodatki. Twierdzi on, że IPS może się rozwinąć „dzięki nawiązaniu kontaktów z nowymi producentami, którzy nie mają wewnętrznej sieci wsparcia.”
Baldor twierdzi, że pieniądze ze sprzedaży IPS zostaną wykorzystane do redukcji długu, co nie będzie miało znaczącego wpływu na wyniki firmy.
(lk)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- Drives and Controls

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Przekładnie do silników elektrycznych: siła napędowa elektryfikacji
1- i 2-biegowe napędy ROTATRAC eGFZ są przeznaczone do wysokoobrotowych silników elektrycznych stosowanych w napędach na dwa i cztery koła ...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-