Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2005-07-26 | Ostatnia aktualizacja: 2005-07-26
Caterpillar ofiarowuje 500 000$ dla Uniwersytetu Północnej Karoliny
Caterpillar Inc. ofiarował 500 000 dol. Uniwersytetowi Północnej Karoliny (North Carolina State University). Z pieniędzy skorzystają studenci Inżynierii i Zarządzania.
Wydział Zarządzania otrzyma 295 000 dol. na wsparcie swojego programu zarządzania łańcuchem zaopatrzenia, a 125 000 dol. zostanie przeznaczone dla wydziału Inżynierii w celu wsparcia inżynierii przemysłowej, materiałoznawstwa, inżynierii mechanicznej oraz lotniczej. 80 000 zostanie przeznaczone na stypendia dla dzieci pracowników Caterpillar, którzy mieszkają w Północnej Karolinie.
„Caterpillar ma długą tradycję jako globalny lider w swojej specjalności, a posiadanie najlepszych i najbystrzejszych pracowników jest konieczne aby tą tradycję kontynuować”, stwierdził Ed Rapp, wiceprezes Caterpillar, odpowiedzialny za dział produktów dla budów. „Ten dar wzmacnia relacje z uniwersytetem i umożliwia firmie Caterpillar poszukiwanie przyszłych pracowników wśród studentów”.
Rektor Uniwersytetu Północnej Karoliny, James L. Oblinger, stwierdził: „Podarunek od Caterpillar jest potwierdzeniem siły partnerstwa nawiązanego pomiędzy uczelnią a firmą Caterpillar. Jest to także wsparcie dla naszych studentów. Nasze interdyscyplinarne studia oraz nacisk na programy wiążące wiedze teoretyczną z doświadczeniami z rzeczywistości przemysłowej czynią z nas wiodący uniwersytet, jeżeli chodzi o przyznane granty. Caterpillar rekrutuje wielu naszych absolwentów z wydziałów zarządzania i inżynierii, liczymy, że nasze partnerstwo będzie coraz mocniejsze.”
Wydział Inżynierii przeznaczy pieniądze na ufundowanie stypendiów i zaawansowane projekty z mechaniki i aeronautyki, oraz na wyposażenie laboratorium mechatroniki. „Niezwykle doceniamy ciągłe wsparcie, jakie Caterpillar udziela uniwersytetowi i Wydziałowi Inżynierii. Ta długookresowa współpraca jest doskonałym przykładem jak przemysł i uniwersytet mogą razem pracować, aby poprawić jakość edukacji najlepszych studentów w kraju” stwierdza Dr. Nino A. Masnari dziekan Wydziału Inżynierii.
Konsorcjum Zasobów Łańcucha Zaopatrzeniowego (Supply Chain Resource Consortium) (SCRC) jest częścią Wydziału Zarządzania i zostało utworzone z datków firm partnerskich, w tym Caterpillar’a. Firmy te blisko współpracują z wydziałem i studentami zarządzania oraz MBA. Datek umożliwi ufundowanie stypendiów oraz styczność studentów z realiami zarządzania podczas projektów realizowanych w konsorcjum.
„Doceniamy wsparcie jakie otrzymujemy dla wydziału i SCRC od Caterpillar’a.”, powiedział dr Ira R. Weiss, dziekan Wydziału Zarządzania. „Zaangażowanie firm jest doskonałym przykładem współpracy przemysłu ze środowiskiem akademickim i staje się integralną częścią studiów. Pomaga to naszym studentom zrozumieć możliwości i wyzwania, które staną przed nimi, oraz dostarcza wiedzy i umiejętności, których potrzebują aby stać się wartościowymi pracownikami.”
Wydział Zarządzania otrzyma 295 000 dol. na wsparcie swojego programu zarządzania łańcuchem zaopatrzenia, a 125 000 dol. zostanie przeznaczone dla wydziału Inżynierii w celu wsparcia inżynierii przemysłowej, materiałoznawstwa, inżynierii mechanicznej oraz lotniczej. 80 000 zostanie przeznaczone na stypendia dla dzieci pracowników Caterpillar, którzy mieszkają w Północnej Karolinie.
„Caterpillar ma długą tradycję jako globalny lider w swojej specjalności, a posiadanie najlepszych i najbystrzejszych pracowników jest konieczne aby tą tradycję kontynuować”, stwierdził Ed Rapp, wiceprezes Caterpillar, odpowiedzialny za dział produktów dla budów. „Ten dar wzmacnia relacje z uniwersytetem i umożliwia firmie Caterpillar poszukiwanie przyszłych pracowników wśród studentów”.
Rektor Uniwersytetu Północnej Karoliny, James L. Oblinger, stwierdził: „Podarunek od Caterpillar jest potwierdzeniem siły partnerstwa nawiązanego pomiędzy uczelnią a firmą Caterpillar. Jest to także wsparcie dla naszych studentów. Nasze interdyscyplinarne studia oraz nacisk na programy wiążące wiedze teoretyczną z doświadczeniami z rzeczywistości przemysłowej czynią z nas wiodący uniwersytet, jeżeli chodzi o przyznane granty. Caterpillar rekrutuje wielu naszych absolwentów z wydziałów zarządzania i inżynierii, liczymy, że nasze partnerstwo będzie coraz mocniejsze.”
Wydział Inżynierii przeznaczy pieniądze na ufundowanie stypendiów i zaawansowane projekty z mechaniki i aeronautyki, oraz na wyposażenie laboratorium mechatroniki. „Niezwykle doceniamy ciągłe wsparcie, jakie Caterpillar udziela uniwersytetowi i Wydziałowi Inżynierii. Ta długookresowa współpraca jest doskonałym przykładem jak przemysł i uniwersytet mogą razem pracować, aby poprawić jakość edukacji najlepszych studentów w kraju” stwierdza Dr. Nino A. Masnari dziekan Wydziału Inżynierii.
Konsorcjum Zasobów Łańcucha Zaopatrzeniowego (Supply Chain Resource Consortium) (SCRC) jest częścią Wydziału Zarządzania i zostało utworzone z datków firm partnerskich, w tym Caterpillar’a. Firmy te blisko współpracują z wydziałem i studentami zarządzania oraz MBA. Datek umożliwi ufundowanie stypendiów oraz styczność studentów z realiami zarządzania podczas projektów realizowanych w konsorcjum.
„Doceniamy wsparcie jakie otrzymujemy dla wydziału i SCRC od Caterpillar’a.”, powiedział dr Ira R. Weiss, dziekan Wydziału Zarządzania. „Zaangażowanie firm jest doskonałym przykładem współpracy przemysłu ze środowiskiem akademickim i staje się integralną częścią studiów. Pomaga to naszym studentom zrozumieć możliwości i wyzwania, które staną przed nimi, oraz dostarcza wiedzy i umiejętności, których potrzebują aby stać się wartościowymi pracownikami.”
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- dbusiness

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Jak zautomatyzować każdy proces przemysłowy?
Automatyzacja procesów jest kluczem do obniżania kosztów produkcji. Nie zawsze jest to proste, bo na proces przemysłowy składa się wiele...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-