
Chińskie Suning Commerce Group ujawniło plany otwarcia czterech zautomatyzowanych sklepów na terenie Państwa Środka. Zostaną one oparte o technologie rozpoznawania twarzy, RFID, big data oraz internetowe usługi finansowe.
W sierpniu firma otworzyła swój pierwszy tego typu sklep Suning Sports Biu w Nanjing. Kolejne otwarcie miało miejsce na początku tego tygodnia w Szanghaju. W planach jest natomiast budowa obiektów w Pekinie, Chongqing oraz Xuzhou.
Innowacyjne centra zakupowe Suning oferują bezproblemowy proces realizacji zakupów i płatności. Aby umożliwić prawidłowe rozpoznawanie twarzy klienta, użytkownik musi najpierw połączyć swoją kartę bankową z wizerunkiem za pośrednictwem aplikacji Suning's Finance.
Klienci mogą dzięki temu po prostu wejść do sklepu, pozwalając na śledzenie swoich poczynań przez system kamer. Kupujący zobligowani są do przeniesienia towarów wzdłuż wydzielonej ścieżki płatności. System jest w stanie automatycznie rozpoznać twarz nabywcy i zakupione przedmioty, dokonując realizacji transakcji w mniej niż 15 sekund.
W dłuższej perspektywie technologie analizy statystycznej pomogą w optymalizacji rozmieszczenia oferowanych produktów, poprawiając funkcjonowanie sklepów Suning.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Nowinki techniczne
- Źródło:
- retail-business-review

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Wrocławscy wizjonerzy sieci Wi-Fi
Sieć Wi-Fi stała się dla nas naturalnym elementem codziennego życia. Rośnie ilość jej zastosowań w sferze prywatnej, pracy i w obiektach...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-