Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do listy wiadomości Dodano: 2019-06-11   |  Ostatnia aktualizacja: 2019-06-12
COPA-DATA tworzy przyszłość swojego programu partnerskiego
Ilustracja nadesłana (COPA-DATA Polska)
Ilustracja nadesłana (COPA-DATA Polska)

Firma COPA-DATA wzmocniła możliwości rozwoju wspólnie ze swoimi partnerami w przyszłości. Niezależny producent oprogramowania do automatyki przemysłowej i energetycznej opracował nowe założenia programu Partner Community, aby przygotować go na wyzwania przyszłości. Nowe formy członkostwa zapewniają dodatkowe korzyści dla partnerów i większą transparentność dla klientów końcowych.

Dzięki współpracy z ponad 240 certyfikowanymi firmami zlokalizowanymi w ponad 45 krajach COPA-DATA Partner Community (CDPC) już teraz wyznacza światowe standardy. Na przestrzeni lat twórca platformy programowej zenon współpracował z międzynarodową siecią specjalistów z sektora produkcyjnego i energetycznego. Firma zamierza teraz rozszerzyć to podejście, wprowadzając opracowany na nowo program partnerski. „Naszym celem jest stworzenie jeszcze bardziej zacieśnionej, światowej sieci profesjonalistów, którzy dzięki swojemu doświadczeniu we wdrażaniu produktów zenon zapewnią lokalne wsparcie naszym klientom końcowym j", tak Johannes Petrowisch, Head of Corporate Partnerships, wyjaśnia ideę wprowadzonych zmian.

Kolejnym krokiem jest zmodyfikowanie zasad społeczności Partner Community, którego celem jest zwiększenie liczby członków. Firma COPA-DATA dodała nowy poziom dla początkujących członków: „Listed Member" (zarejestrowany członek). Pozwoli to firmom na pełne zaangażowanie w wykorzystanie oprogramowania zenon już na wczesnym etapie. Członkowie mogą następnie podnosić kwalifikacje z pomocą dobrze dopasowanego i dedykowanego dla nich programu szkoleniowego. Gdy firmy spełnią określone wymagania, mogą cieszyć się z dodatkowych korzyści jako certyfikowani partnerzy.

Transparentność dla klientów końcowych

Nowa struktura czterech poziomów partnerstwa ma głównie zapewnić klientom końcowym większą transparentność i ułatwić im wybór właściwego partnera. Każdy poziom odzwierciedla umiejętności i doświadczenie członków: począwszy od statusu Listed Member, przez poziomy Bronze, Silver, do poziomu partnera Gold.

Dla członków programu każdy poziom zapewnia dodatkowe korzyści: lepsze wsparcie, zniżki, ekskluzywny wczesny dostęp do nowych wersji oprogramowania zenon oraz wsparcie w formie kampanii marketingowych lub sprzedażowych.

Inicjatywa podnoszenia kwalifikacji dla partnerów

W ramach zaktualizowanego programu, COPA-DATA chce przekazywać najbardziej aktualną wiedzę o platformie oprogramowania zenon do większej rzeszy odbiorców. Planowane działania obejmują globalne wydarzenia dla partnerów i bezpłatny dostęp do internetowych kursów i filmów szkoleniowych. Aby zapewnić najwyższą jakość dla swoich klientów końcowych, COPA-DATA regularnie weryfikuje status poszczególnych partnerów.

Firma COPA-DATA na nowe tory skierowała również współpracę z instytucjami edukacyjnymi i badawczymi. „Dzięki temu zapewnimy tym instytucjom niezbędne wsparcie w intensywnym i kreatywnym wdrażaniu oprogramowania zenon w procesach badań naukowych i nauczania", mówi Johannes Petrowisch. Ta współpraca odgrywa dla nas niezwykle ważną rolę w stymulowaniu innowacji w rozwoju produktów z rodziny zenon.

(gz)

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
COPA-DATA Polska Sp. z o.o.

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :