Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2010-07-22 | Ostatnia aktualizacja: 2010-07-22
Datalogic przejął Evolution Robotics Retail
Datalogic poinformował o przejęciu amerykańskiego Evolution Robotics Retail, firmy specjalizującej się w technologiach rozpoznawania wzorów, wykorzystywanych, między innymi, w aplikacjach związanych z ochroną przed kradzieżami.
Umowa z poprzednimi właścicielami Evolution Robotics Retail, czyli: Future Vision Holdings oraz Idealab, została podpisana 1 lipca 2010 roku. Cały zespół zarządzający i techniczny Evolution Robotics Retail pozostanie w firmie. Przejęcie to umożliwi rozszerzenie gamy oferowanych przez Datalogic rozwiązań.
Co więcej, dzięki pozyskaniu ekspertów z dziedziny technologii wizyjnych, Datalogic będzie mogło wzmocnić swoją badawczą aktywności w tym obszarze. Datalogic będzie również mogło korzystać z patentów i doświadczeń, jakimi w dziedzinie technologii wizyjnych Evolution Robotics Retail dysponuje. Przejęcie Evolution Robotics Retail pozwoli również umocnić się Datalogic na pozycji globalnego lidera w sektorze rozwiązań dla sprzedaży detalicznej.
„Nawet w tych trudnych czasach, Datalogic wciąż stara się wykorzystać okazje na innowacje i rozwój.” – stwierdził Mauro Sacchetto, CEO Datalogic. „Przejęcie to dodatkowo wzmacnia pozycję technologicznego lidera dysponującego awangardowymi technologiami, unikalnymi w obszarze wizualnego rozpoznawania wzorów. Na przykład, firmowe aplikacje zdolne są automatycznie identyfikować dzięki zaawansowanym algorytmom rozpoznającym, towary w wózkach sklepowych. Wierzymy przy tym, że wizualne rozpoznawanie wzorów będzie kluczowym elementem naszych rozwiązań dla przemysłu. Jako firma, staramy się zbalansować naszą ofertę, inwestując w całe rozwiązania, a nie tylko sprzęt, tworząc w ten sposób dodatkową wartość dla klientów i plasując Datalogic wśród partnerów strategicznych. Siłą napędzającą Datalogic jest nasza umiejętność zidentyfikowania i przewidzenia potrzeb naszych klientów i rynku.” – dodał.
„Szukaliśmy na partnera silnej firmy; nie mogliśmy więc lepiej trafić jak na Datalogic.” – stwierdził Alec Hudnut, CEO Evolution Robotics Retail. „Spodziewamy się, że silna pozycja Datalogic w sektorze sprzedaży detalicznej, rozległa sieć dystrybucji, globalny zasięg i dostęp do innych przemysłowych aplikacji, pozwoli nam rozwinąć naszą firmę bardziej i szybciej niż byłoby to możliwe w pojedynkę.” – dodał.
Wartość transakcji wynosi 25,5 miliona dolarów. W 2009 roku, przychody Evolution Robotics Retail wyniosły 5,1 miliona dolarów.
Flagowy produkt Evolution Robotics Retail, LaneHawk BOB, służy do zapobiegania wywożeniu ze sklepu towarów na spodzie wózka. Zainstalowany został dotąd w 10 tysiącach punktów w Stanach Zjednoczonych.
(lk)
Umowa z poprzednimi właścicielami Evolution Robotics Retail, czyli: Future Vision Holdings oraz Idealab, została podpisana 1 lipca 2010 roku. Cały zespół zarządzający i techniczny Evolution Robotics Retail pozostanie w firmie. Przejęcie to umożliwi rozszerzenie gamy oferowanych przez Datalogic rozwiązań.
Co więcej, dzięki pozyskaniu ekspertów z dziedziny technologii wizyjnych, Datalogic będzie mogło wzmocnić swoją badawczą aktywności w tym obszarze. Datalogic będzie również mogło korzystać z patentów i doświadczeń, jakimi w dziedzinie technologii wizyjnych Evolution Robotics Retail dysponuje. Przejęcie Evolution Robotics Retail pozwoli również umocnić się Datalogic na pozycji globalnego lidera w sektorze rozwiązań dla sprzedaży detalicznej.
„Nawet w tych trudnych czasach, Datalogic wciąż stara się wykorzystać okazje na innowacje i rozwój.” – stwierdził Mauro Sacchetto, CEO Datalogic. „Przejęcie to dodatkowo wzmacnia pozycję technologicznego lidera dysponującego awangardowymi technologiami, unikalnymi w obszarze wizualnego rozpoznawania wzorów. Na przykład, firmowe aplikacje zdolne są automatycznie identyfikować dzięki zaawansowanym algorytmom rozpoznającym, towary w wózkach sklepowych. Wierzymy przy tym, że wizualne rozpoznawanie wzorów będzie kluczowym elementem naszych rozwiązań dla przemysłu. Jako firma, staramy się zbalansować naszą ofertę, inwestując w całe rozwiązania, a nie tylko sprzęt, tworząc w ten sposób dodatkową wartość dla klientów i plasując Datalogic wśród partnerów strategicznych. Siłą napędzającą Datalogic jest nasza umiejętność zidentyfikowania i przewidzenia potrzeb naszych klientów i rynku.” – dodał.
„Szukaliśmy na partnera silnej firmy; nie mogliśmy więc lepiej trafić jak na Datalogic.” – stwierdził Alec Hudnut, CEO Evolution Robotics Retail. „Spodziewamy się, że silna pozycja Datalogic w sektorze sprzedaży detalicznej, rozległa sieć dystrybucji, globalny zasięg i dostęp do innych przemysłowych aplikacji, pozwoli nam rozwinąć naszą firmę bardziej i szybciej niż byłoby to możliwe w pojedynkę.” – dodał.
Wartość transakcji wynosi 25,5 miliona dolarów. W 2009 roku, przychody Evolution Robotics Retail wyniosły 5,1 miliona dolarów.
Flagowy produkt Evolution Robotics Retail, LaneHawk BOB, służy do zapobiegania wywożeniu ze sklepu towarów na spodzie wózka. Zainstalowany został dotąd w 10 tysiącach punktów w Stanach Zjednoczonych.
(lk)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- Automation

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Maksymalna elastyczność zwiększy wydajność automatyzacji
Maksymalna elastyczność – to cecha, której producenci coraz bardziej stanowczo domagają się od dostawców maszyn. Elastyczności takiej nie...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-