DENSO Robotics utworzyło nowy dział obsługi klienta na stronie internetowej spółki pod adresem www.densorobotics.com/support/faq .
„W DENSO skupiamy się na pomocy naszym klientom.", powiedział Peter Cavallo, kierownik sprzedaży firmy w Stanach Zjednoczonych. „Nowy dział obsługi naszych klientów stanowi szereg przydatnych informacji zawartych w jednym miejscu, dzięki czemu szybko i łatwo klient może znaleźć to, czego potrzebuje."
Strona oprócz standardowych sekcji, posiada rozbudowane FAQ, filmy instruktażowe i wiele materiałów do pobrania, w tym datasheety, podręczniki, modele 3D i białe księgi. DENSO stworzył również interaktywny katalog zawierający szczegółowe opisy, specyfikacje i schematy wszystkich modeli oferowanych robotów.
DENSO Robotics jest największym na świecie producentem małych robotów montażowych. Na całym świecie pracuje blisko 100 000 manipulatorów tej marki. DENSO Corporation, z siedzibą w Kariya, jest, natomiast wiodącym światowym dostawcą zaawansowanych technologii samochodowych, systemów i komponentów technologii termicznej, kontroli układu napędowego, elektroniki i bezpieczeństwa.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Inne
- Źródło:
- denso

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Jak dobrać robota przemysłowego i jakie procesy można zrobotyzować?
Robotyzacja to dla twojego zakładu szansa na podniesienie wydajności i jakości produkcji. To również możliwość na polepszenie warunków pracy i...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-