Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2007-10-02 | Ostatnia aktualizacja: 2007-10-02
Frost & Sullivan wchodzi na rynek Europy Centralnej i Wschodniej otwierając biuro w Warszawie
Globalna firma konsultingowa, Frost & Sullivan, otworzyła w Warszawie nową siedzibę. Biuro będzie obsługiwało klientów z Europy Centralnej i Wschodniej (CEE) oraz Wspólnoty Niepodległych Państw (CIS) i Rosji.
Daniel Shepherd, dyrektor operacyjny polskiego oddziału Frost & Sullivan, jest przekonany, że otwarcie biura w Warszawie zwiększy możliwości firmy oferowania klientom globalnego spojrzenia na rynki, na których konkurują. Siedziba w Warszawie jest kolejnym etapem poszerzania globalnej obecności Frost & Sullivan i ma na celu kapitalizowanie przedsięwzięć biznesowych podejmowanych w regionie.
„Nowe biuro w Polsce jest kolejnym dowodem globalnych inwestycji Frost & Sullivan skierowanych do naszych klientów" – stwierdza D. Shepherd – „W celu wsparcia naszych globalnych badań i doświadczeń, zespół najwyższej klasy analityków i konsultantów będzie bezpośrednio świadczył usługi dla klientów w regionie, na którym Frost & Sullivan działa już od wielu lat”.
Firma Frost & Sullivan zaobserwowała duży rozwój gospodarki i biznesu w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, a szczególnie w państwach, które ostatnio wstąpiły do Unii Europejskiej. D. Shepherd twierdzi, że sektory, które mają ogromny potencjał wzrostu to właśnie branże, którymi zajmuje się Frost & Sullivan: od automatyki i transportu poprzez systemy energetyczne do sektora informatyczno-telekomunikacyjnego. „Aktywnie współpracujemy z trzema typami firm w tym regionie. Są to firmy międzynarodowe, które poszukują możliwości zysków w Europie Wschodniej, następnie firmy lokalne zainteresowane rozwojem swojego biznesu w regionie oraz firmy lokalne, chcą się rozwijać na rynku krajowym. Dysponujemy unikalnym spektrum możliwości, aby pomóc każdej z tych firm osiągnąć jej cele” – twierdzi D. Shepherd.
Obecnie zespół w polskim biurze koncentruje się na następujących sektorach: Chemikalia, Surowce i Żywność, Energia i Systemy Energetyczne, Automatyka Przemysłowa i Elektronika oraz Technologie Informatyczne i Komunikacyjne. Pracują tu także analitycy zajmujący się monitorowaniem innowacji i postępu technologicznego, i którzy będą częścią budowanego obecnie zespołu Badań Technologicznych. „Z biegiem czasu będziemy zatrudniali kolejnych wysoko wykwalifikowanych specjalistów i zajmiemy się następnymi branżami, nad którymi pracujemy globalnie” – mówi D. Shepherd.
Eksperci firmy Frost & Sullivan potrafią w wyjątkowy sposób zastosować globalną perspektywę postrzegania rynków na świecie, co daje klientom ogromne korzyści. „Bez tego nowego punktu widzenia, firmy nie będą w stanie skorzystać z najlepszych wzorców i praktyk, z opóźnieniem zareagują na najważniejsze trendy w branży, a to w konsekwencji poniesie za sobą ryzyko utraty możliwości rozwoju aż całkowitego wypchnięcia firmy z rynku” – przekonuje D. Shepherd. “Nasze obecne badania nad sektorem komunikacji szerokopasmowej w Europie dostarczają nie tylko twardych danych rynkowych, ale także niezależnej oceny możliwości i przeszkód działania na rynku, które powinny być brane pod uwagę przez dostarczycieli usług internetowych w tym regionie przy tworzeniu strategii biznesowych” – twierdzi Julia Martusewicz – Kulińska, analityk sektora Technologii Informatycznych i Komunikacyjnych Frost & Sullivan.
Frost & Sullivan, globalna firma doradcza, jest partnerem swoich klientów od ponad 40 lat. Wspieramy firmy w ich rozwoju poprzez wdrażanie innowacyjnych strategii wzrostu. Na nasze doświadczenie branżowe składają się: doradztwo, sektorowe, badania rynkowe oraz programy rozwojowe dla pracowników. Frost & Sullivan współpracuje zarówno z przedsiębiorstwami z grupy 1000 Global, jak i z firmami rozwijającymi się oraz środowiskami inwestorskimi. Dzięki stałym badaniom globalnych i regionalnych rynków, rozpoznawaniu najnowszych technologii oraz monitorowaniu czynników ekonomicznych i demograficznych właściwych dla danego kraju, oferujemy naszym klientom globalne i wszechstronne spojrzenie na różne rynki na całym świecie.
Daniel Shepherd, dyrektor operacyjny polskiego oddziału Frost & Sullivan, jest przekonany, że otwarcie biura w Warszawie zwiększy możliwości firmy oferowania klientom globalnego spojrzenia na rynki, na których konkurują. Siedziba w Warszawie jest kolejnym etapem poszerzania globalnej obecności Frost & Sullivan i ma na celu kapitalizowanie przedsięwzięć biznesowych podejmowanych w regionie.
„Nowe biuro w Polsce jest kolejnym dowodem globalnych inwestycji Frost & Sullivan skierowanych do naszych klientów" – stwierdza D. Shepherd – „W celu wsparcia naszych globalnych badań i doświadczeń, zespół najwyższej klasy analityków i konsultantów będzie bezpośrednio świadczył usługi dla klientów w regionie, na którym Frost & Sullivan działa już od wielu lat”.
Firma Frost & Sullivan zaobserwowała duży rozwój gospodarki i biznesu w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, a szczególnie w państwach, które ostatnio wstąpiły do Unii Europejskiej. D. Shepherd twierdzi, że sektory, które mają ogromny potencjał wzrostu to właśnie branże, którymi zajmuje się Frost & Sullivan: od automatyki i transportu poprzez systemy energetyczne do sektora informatyczno-telekomunikacyjnego. „Aktywnie współpracujemy z trzema typami firm w tym regionie. Są to firmy międzynarodowe, które poszukują możliwości zysków w Europie Wschodniej, następnie firmy lokalne zainteresowane rozwojem swojego biznesu w regionie oraz firmy lokalne, chcą się rozwijać na rynku krajowym. Dysponujemy unikalnym spektrum możliwości, aby pomóc każdej z tych firm osiągnąć jej cele” – twierdzi D. Shepherd.
Obecnie zespół w polskim biurze koncentruje się na następujących sektorach: Chemikalia, Surowce i Żywność, Energia i Systemy Energetyczne, Automatyka Przemysłowa i Elektronika oraz Technologie Informatyczne i Komunikacyjne. Pracują tu także analitycy zajmujący się monitorowaniem innowacji i postępu technologicznego, i którzy będą częścią budowanego obecnie zespołu Badań Technologicznych. „Z biegiem czasu będziemy zatrudniali kolejnych wysoko wykwalifikowanych specjalistów i zajmiemy się następnymi branżami, nad którymi pracujemy globalnie” – mówi D. Shepherd.
Eksperci firmy Frost & Sullivan potrafią w wyjątkowy sposób zastosować globalną perspektywę postrzegania rynków na świecie, co daje klientom ogromne korzyści. „Bez tego nowego punktu widzenia, firmy nie będą w stanie skorzystać z najlepszych wzorców i praktyk, z opóźnieniem zareagują na najważniejsze trendy w branży, a to w konsekwencji poniesie za sobą ryzyko utraty możliwości rozwoju aż całkowitego wypchnięcia firmy z rynku” – przekonuje D. Shepherd. “Nasze obecne badania nad sektorem komunikacji szerokopasmowej w Europie dostarczają nie tylko twardych danych rynkowych, ale także niezależnej oceny możliwości i przeszkód działania na rynku, które powinny być brane pod uwagę przez dostarczycieli usług internetowych w tym regionie przy tworzeniu strategii biznesowych” – twierdzi Julia Martusewicz – Kulińska, analityk sektora Technologii Informatycznych i Komunikacyjnych Frost & Sullivan.
Frost & Sullivan, globalna firma doradcza, jest partnerem swoich klientów od ponad 40 lat. Wspieramy firmy w ich rozwoju poprzez wdrażanie innowacyjnych strategii wzrostu. Na nasze doświadczenie branżowe składają się: doradztwo, sektorowe, badania rynkowe oraz programy rozwojowe dla pracowników. Frost & Sullivan współpracuje zarówno z przedsiębiorstwami z grupy 1000 Global, jak i z firmami rozwijającymi się oraz środowiskami inwestorskimi. Dzięki stałym badaniom globalnych i regionalnych rynków, rozpoznawaniu najnowszych technologii oraz monitorowaniu czynników ekonomicznych i demograficznych właściwych dla danego kraju, oferujemy naszym klientom globalne i wszechstronne spojrzenie na różne rynki na całym świecie.
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- Frost & Sullivan

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
Jak przedsiębiorstwa przemysłowe budują przewagę konkurencyjną?
Innowacyjny produkt szansą na zbudowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw przemysłowych Zdobycie przewagi konkurencyjnej na dzisiejszym...
-
-
-
-