Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Faulhaber robotic
Powrót do listy wiadomości Dodano: 2020-08-30  |  Ostatnia aktualizacja: 2020-08-30
Infosys automatyzuje helpdesk
fot. pixabay
fot. pixabay

Infosys ogłosił wprowadzenie opartego na sztucznej inteligencji rozwiązania Cognitive Email Workbench, które daje przedsiębiorstwom możliwość usprawnienia zarządzania zapytaniami i skalowania operacji pomocy technicznej, zwiększając produktywność i satysfakcję klientów.

Aby opracować nowe oprogramowanie, Infosys wykorzystał swoje partnerstwo z Blue Prism, wiodącym dostawcą technologii robotyzacji procesów biznesowych (RPA), który jest partnerem strategicznym firmy od 2017 roku.

Infosys Cognitive Email Workbench łączy ze sobą sztuczną inteligencję i przetwarzanie języka naturalnego (NLP) z inteligentną platformą automatyzacji Blue Prism i możliwościami optycznego rozpoznawania znaków (OCR). Posiada umiejętności krytyczne dla umożliwienia wspomaganych i samodzielnych odpowiedzi na e-maile, dając w ten sposób działom obsługi klienta możliwość skupienia się na zadaniach faktycznie wymagających manualnej interwencji. Sam system analizuje intencje zgłaszającego i wyodrębnia z otrzymanej wiadomości e-mail dane niezbędne do przeprowadzania działania, reagując przy tym na samo zapytanie w sposób wysoce spersonalizowany.

Infosys Cognitive Email Workbench jest oprogramowaniem na tyle elastycznym, by móc zostać bez problemu zintegrowanym z istniejącymi systemami informatycznymi przedsiębiorstwa.

(rr)

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
arcweb
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :