Infosys ogłosił wprowadzenie opartego na sztucznej inteligencji rozwiązania Cognitive Email Workbench, które daje przedsiębiorstwom możliwość usprawnienia zarządzania zapytaniami i skalowania operacji pomocy technicznej, zwiększając produktywność i satysfakcję klientów.
Aby opracować nowe oprogramowanie, Infosys wykorzystał swoje partnerstwo z Blue Prism, wiodącym dostawcą technologii robotyzacji procesów biznesowych (RPA), który jest partnerem strategicznym firmy od 2017 roku.
Infosys Cognitive Email Workbench łączy ze sobą sztuczną inteligencję i przetwarzanie języka naturalnego (NLP) z inteligentną platformą automatyzacji Blue Prism i możliwościami optycznego rozpoznawania znaków (OCR). Posiada umiejętności krytyczne dla umożliwienia wspomaganych i samodzielnych odpowiedzi na e-maile, dając w ten sposób działom obsługi klienta możliwość skupienia się na zadaniach faktycznie wymagających manualnej interwencji. Sam system analizuje intencje zgłaszającego i wyodrębnia z otrzymanej wiadomości e-mail dane niezbędne do przeprowadzania działania, reagując przy tym na samo zapytanie w sposób wysoce spersonalizowany.
Infosys Cognitive Email Workbench jest oprogramowaniem na tyle elastycznym, by móc zostać bez problemu zintegrowanym z istniejącymi systemami informatycznymi przedsiębiorstwa.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- arcweb
Komentarze (0)
Czytaj także
-
Automatyzacja THT – podstawa sukcesu to renomowani partnerzy
Integracja rozwiązań dostarczanych przez znanych dostawców, pozwala na skuteczną automatyzację montażu THT. Taka sytuacja ma miejsce w...
-
Instalacje uzdatniania wody w przemyśle - najważniejsze technologie
Czystość wody jest pojęciem rozumianym na wiele sposobów. Dla osoby zażywającej kąpieli w jeziorze ważny będzie brak chemicznych...