
Inteligentne pociągi coraz częściej pojawiają się na torach, a wraz z nimi zapotrzebowanie na szybkie szkielety komunikacyjne oparte na protokole IP. Jednak modernizacja starszych wagonów wciąż stanowi trudne przedsięwzięcie ze względu na ograniczenia modernizacyjne, w tym problemy z przestrzenią oraz budżetem. Fizyczne okablowanie wagonów jest również niezwykle skomplikowane, kosztowne i pracochłonne.
Aby rozwiązać ten problem, Moxa zastosowała nową technologię Auto Carriage Connection (ACC) w swoim bezprzewodowym punkcie dostępowym, który umożliwia inteligentne bezprzewodowe łączenie wagonów. Skutkuje to usprawnieniem procesów sprzęgania i rozprzęgania pociągów.
ACC automatycznie tworzy adaptacyjne międzywagonowe mosty Wi-Fi za każdym razem, gdy zmienia się skład pociągu, eliminując potrzebę dodatkowego okablowania wagonu. Każdy punkt dostępowy musi być skonfigurowany wyłącznie raz, co oznacza, że operatorzy nie muszą już ręcznie rekonfigurować urządzeń przy realizacji nowej kompozycji pociągu. Mechanizm timeoutu oraz antena kierunkowa pomagają zapobiegać błędnym skojarzeniom z sąsiednimi sieciami, zwłaszcza na obszarach, na których znajduje się wiele wagonów.
Nowy punkt dostępowy Moxa zapewnia większą szybkość transmisji danych w porównaniu z urządzeniami opartymi o standard 802.11g. Jest również zoptymalizowany pod kątem zapewniania usług Wi-Fi dla pasażerów i spełnia wymogi specyfikacji EN 50155.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Nowinki techniczne
- Źródło:
- arcweb

Komentarze (0)
Czytaj także
-
AWK-3252A
Wprowadzenie Przemysłowy bezprzewodowy AWK-3252A została zaprojektowana do pracy w jednym z trzech trybów: Access point, bezprzewodowy...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-