
Gigant żywnościowy Nestle ogłosił w środę, że jego japoński oddział zatrudni tysiąc robotów, które sprzedawać będą kawę w sklepach na terenie całego kraju.
Pierwsze humanoidy o nazwie Pepper zgłoszą się do pracy do końca tego roku. Czeka na nich wakat w punktach, które sprzedają domowe automaty do espresso.
- Od grudnia roboty zaczną sprzedawać ekspresy do kawy w dużych sklepach detalicznych - powiedział rzecznik Nestle Japan, Miki Kano - Jesteśmy pewni, że naszych klientów ucieszy nietypowa obsługa.
To nie pierwsza praca Peppera. W swoje CV śmiało może wpisać pogawędki, które przeprowadzał z gośćmi Softbanku. Dla japońskiego operatora komórkowego okazał się to strzał w dziesiątkę, bowiem to nietypowe narzędzie marketingowe pomogło zbliżyć do siebie wielu nowych abonentów.
Robot o wysokości 120 cm porusza się na rolkach i jest w stanie uczestniczyć w ok. 75% spontanicznych rozmów. Od lutego tego roku można go nabyć za cenę około 2000 dolarów za sztukę.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Nowinki techniczne
- Źródło:
- phys.org

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Zwiększanie produktywności przy montażu powierzchniowym dzięki...
Nowoczesne narzędzia analityczne stosowane w montażu powierzchniowym pomagają zredukować czas przestojów oraz podnieść efektywność...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-