
Dzięki kompleksowej ofercie usług SEW-EURODRIVE oraz nowym elektrycznym kolejkom podwieszanym typu EMS safety firma John Deere w krótkim czasie podniosła stan techniczny swojego przenośnika kabin do poziomu zgodnego z aktualnym standardem bezpieczeństwa.
Co należy zrobić, jeżeli w dziale montażu system transportowy przenośnika kabin się zestarzał? W zakładzie produkcji ciągników w Mannheim należącym do producenta maszyn rolniczych John Deere stwierdzono: stara instalacja musi jak najszybciej zostać zastąpiona nową. Dzięki modernizacji elektrycznej kolejki podwieszanej MAXOLUTION® EMS safety przenośnik kabin firmy John Deere wyposażony jest obecnie w najnowsze rozwiązania dostępne na rynku - od napędu poprzez elektronikę aż po technikę bezpieczeństwa pracy.
Kluczowe elementy modernizacji produkcji ciągników z nowym systemem transportowym do przenośnika kabin:
• Utrzymanie 3-mnutowego taktu produkcyjnego w zakładzie John Deere w takcie 3-minutowym
• Proste projektowanie linii
• Utrzymanie dotychczasowego systemu szyn
• Całościowa modernizacja działu montażu silników w przeciągu dwóch tygodni
• Całościowa modernizacja elektroniki
• Bezpieczny transport kabin od punktu ich dostarczenia aż do miejsc montażowych
• Bezpieczna praca pod zawieszoną kabiną
• Niezawodne i bezpieczne podnoszenie i opuszczanie
• Technika bezpieczeństwa w dziale montażu powinna zostać aktualizowana do najnowszego poziomu wiedzy
• Wysoka jakość technologii i serwisu
• Szybka dostępność części zamiennych
• Stała kontrola i diagnostyka instalacji
W zakresie modernizacji systemu przenośnikowego dla kabin w zakładach John Deere zastosowanie znajduje prawie całe portfolio produktów z rodziny MAXOLUTION® - od motoreduktorów poprzez falowniki i technikę sterowania aż po elementy techniki bezpieczeństwa, wszystko pochodzi od SEW-EURODRIVE:
• 7 elektrycznych kolejek podwieszanych wyposażonych w rozwiązania systemu MAXOLUTION® EMS safety
• technika napędowa, która wymaga niewiele miejsca i jest odporna na wibracje
• motoreduktory walcowo-stożkowe ze specjalnym sprzęgłem na stopniu wyjściowym, dostosowane do prędkości przenośnika oraz ciężaru kabin
• wielokrotnie redundantne systemy bezpieczeństwa, wspierające operatora w trakcie pracy pod zawieszonym ładunkiem
• sterowanie bezpieczeństwa MOVISAFE® typu PFF-HM31 umożliwia prędkość zależną od pozycji oraz komunikację
• jeden decentralny falownik MOVIPRO® do sterowania napędami, pozycjonowania oraz kontroli zawieszki o mocy 11 kW pozwalający na uruchomienie dwóch napędów 5,5 kW w trybie pracy grupowej kontroler MOVIFIT® zasilający silnik jazdy 0,55 kW
• Oprogramowanie systemu MOVIVISION® dla łatwiejszego wizualizacji, uruchomienia wizualizacji, stałej kontroli i diagnostyki wraz z monitorowaniem stanu w trakcie trwania produkcji
Kategoria komunikatu:
Realizacje, aplikacje
- Dodał:
- SEW-EURODRIVE Polska

Galeria komunikatu
Czytaj także
-
Dynamiczny rozwój systemów transportowych
Modułowa i otwarta platforma ctrlX AUTOMATION firmy Bosch Rexroth jest kluczem do wydajnej automatyzacji rozwiązań logistyki wewnętrznej. Dlatego...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-