
Tesla planuje użyć części swojego robota Optimus (Tesla Bot) w swoich salonach, próbując pomóc w ten sposób w sprzedaży.
Tesla eksperymentuje z wykorzystaniem wyświetlaczy robotów humanoidalnych Optimus w swoich lokalizacjach w Chinach. Producent samochodów odkrył, że Tesla Bot przyciąga wiele uwagi na wystawach i konferencjach.
Pomimo rekordowych dostaw, które przebiły oczekiwania Wall Street, Tesla nie osiągnęła swojego celu dostaw w Ameryce Północnej w ostatnim kwartale. Tom Zhu, były szef Tesli na Chiny, który niedawno przejął cały globalny biznes motoryzacyjny spółki, wywiera dużą presję na północnoamerykański zespół, aby wyniki tamtejszej sprzedaży detalicznej były zbliżone do tych notowanych w Chinach.
Dyrektor generalny firmy Elon Musk przewiduje, że Optimus będzie odpowiadał za większość długoterminowej wartości Tesli. Początkowo amerykański gigant technologiczny dąży do tego, aby był w stanie wykonywać proste, powtarzalne zadania, jednak docelowo ma stać się robotem ogólnego przeznaczenia.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Inne
- Źródło:
- electrek

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Jak zmienią sie najbliższym czasie technologie i trendy w produkcji - wywiad...
Z Johnem Pritchardem, wieloletnim menadżerem koncernu General Electric, obecnie niezależnym doradcą rynkowym, rozmawialiśmy przy okazji...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-