
Roboty dostawcze stają się coraz popularniejsze. Dość wspomnieć o ostatnim incydencie z udziałem robota firmy Kiwi.
Z rosnącego trendu postanowiła skorzystać amerykańska firma produkująca napoje i jedzenie. PepsiCo w ramach strategii Hello Goodness rozpoczęła sprzedaż zdrowych przekąsek za pośrednictwem dedykowanych urządzeń.
PepsiCo postanowiło sobie pomóc, angażując w program snackbota – mobilnego robota, który dostarcza ulubione przekąski na terenie kampusu studenckiego w godzinach zajęć. Urządzenie sterowane jest za pomocą aplikacji, którą mogą pobrać uczniowie z mailem zarejestrowanym pod domeną University of the Pacific. Zamówione produkty są następnie dostarczane do jednego z 50 wyznaczonych miejsc na kampusie o powierzchni 1,75 ha.
Każdy robot jest w stanie przejechać na jednym ładowaniu 32 kilometry. Ponadto wyposażony jest w kamery i reflektory, które umożliwiają nawigację w nocy lub w deszczu, natomiast napęd na wszystkie koła pozwala pokonywać krawężniki i nierówności.
Na poniższym wideo można zobaczyć robota w akcji.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Inne
- Źródło:
- newatlas

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Rozwój w robotyce: Wygrywa ten, kto najszybciej dostosowuje się do sytuacji
Roboty wykorzystywane w przemyśle i logistyce na ogół wykonują monotonne zadania, które mogą powtarzać niemal w nieskończoność ze stałą precyzją....
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-