Powrót do listy wiadomości Dodano: 2021-01-26  |  Ostatnia aktualizacja: 2021-01-26
Robot usługowy od Hyundaia

Hyundai zaprezentował DAL-e, zautomatyzowanego robota mającego być propozycją osobistego asystenta dla człowieka. DAL-e to kompaktowe urządzenie o wymiarach 1160x600x600 mm i wadze 80 kg, które może poruszać się po sklepach i może być zaprogramowane w taki sposób, aby oferowało usługi dostosowane do potrzeb klienta.

Mobilny robot jest wspierany przez technologie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, w tym przetwarzanie języka oraz rozpoznawanie twarzy. Obecnie prezentowany jest w jednym z salonów firmy położonym w Seulu.

Maszyna jest w stanie samodzielnie komunikować się z ludźmi, odciążając specjalistów ds. sprzedaży. Dzięki możliwości rozpoznawania twarzy jest również przydatny w kontekście pandemii COVID-19 i detekcji klientów unikających noszenia maseczki.

Według Dong Jin Hyuna, wiceprezesa i szefa Laboratorium Robotyki w firmie Hyundai, DAL-e ma szansę stać się idealnym kandydatem do prezentowania spójnych komunikatów klientom w sposób bardziej subtelny i osobisty niż są w stanie wykonywać to konwencjonalne roboty.

(rr)

Kategoria wiadomości:

Nowinki techniczne

Źródło:
zdnet
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :