Start-up z Los Angeles, Shortcut Robotics rozpoczął testy swojego pierwszego robota do teleprezencji. Będą one prowadzone w dwóch fazach.
Robot działa w formie sterowanego połączenia wideo, dając użytkownikom możliwość manewrowania w odległym środowisku i naturalnej interakcji z przebywającymi w nim ludźmi. Robot od Shortcut odtwarza fizyczną obecność użytkownika i oferuje automatyczną regulację wysokości.
Maxim Baranov, współzałożyciel i CTO Shortcut Robotics powiedział: - Oczekujemy cennych informacji zwrotnych z testów beta, które wpłyną na ostateczne decyzje projektowe w miarę zbliżania się do wprowadzenia produktu na rynek.
Tymczasem inny startup działający w tej gałęzi robotyki, Ava Robotics twierdzi, że jego robot do teleprezencji okazał się sukcesem w jednej z jego aplikacji. Firma przetestowała swoje konstrukcje w hotelu Four Seasons w Bostonie.
Branża hotelarska wykorzystuje roboty teleprezencyjne do zwiększania zasięgu sprzedaży i marketingu dzięki wirtualnym wycieczkom, wciągającym prezentacjom sprzedażowym, zdalnym szkoleniom oraz interaktywnym prezentacjom.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- roboticsandautomationnews

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Universal Robots – prekursor ery robotyki przyjaznej człowiekowi
Postępująca robotyzacja na całym świecie wpłynęła nie tylko na poprawę wydajności produkcyjnej, warunków pracy czy jakości życia, ale i na odbiór...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-