Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2003-02-04 | Ostatnia aktualizacja: 2003-02-04
Siemens Automation and Drives otworzył centrum testowe w Norymberdze
Firma Siemens A&D (Automation and Drives) otworzyła nowe centrum w Norymberdze, które będzie się zajmowało testowaniem dużych napędów używanych na kolei i w zastosowaniach przemysłowych. Jako jeden z największych i najnowocześniejszych obiektów tego rodzaju, będzie funkcjonowało jako Siemens - Centrum Kompetencji oraz służył wysokonapięciowym napędom produkowanym seryjnie.
Ponadto będzie produkować: - komponenty i systemy dla szybkich pociągów, takich jak ICE lub Transrapid oraz statków; - systemy przenośników taśmowych i systemy generatorów dla instalacji energii wiatrowej.
W nowym, liczącym 4000 metrów kwadratowych centrum, będą mogły być testowane wszystkie napędy przemysłowe i kolejowe. W jednym miejscu może być wykonane testowanie typowych i ekstremalnych sytuacji pracy. W komorach klimatycznych mogą być np: stworzone warunki środowiska z temperaturą powyżej 85 stopni Celsjusza, z wysoką wilgotnością, lub też warunki syberyjskie - do minus 55 stopni. W ten sposób mogą być wykryte wady w sprzęcie, zanim trafi on do rzeczywistych zastosowań.
Ponadto będą tu testowane silniki kolejowe i przemysłowe oraz badane ich zachowanie w sytuacjach nietypowych. Centrum ma możliwości symulacji dowolnych warunków i stanów pracy. Możliwe jest wykrycie błędów, które ujawniają się dopiero w rzeczywistej pracy: podczas przepięć, zaników napięć czy zmiany właściwości napięć zasilających.
Ponadto będzie produkować: - komponenty i systemy dla szybkich pociągów, takich jak ICE lub Transrapid oraz statków; - systemy przenośników taśmowych i systemy generatorów dla instalacji energii wiatrowej.
W nowym, liczącym 4000 metrów kwadratowych centrum, będą mogły być testowane wszystkie napędy przemysłowe i kolejowe. W jednym miejscu może być wykonane testowanie typowych i ekstremalnych sytuacji pracy. W komorach klimatycznych mogą być np: stworzone warunki środowiska z temperaturą powyżej 85 stopni Celsjusza, z wysoką wilgotnością, lub też warunki syberyjskie - do minus 55 stopni. W ten sposób mogą być wykryte wady w sprzęcie, zanim trafi on do rzeczywistych zastosowań.
Ponadto będą tu testowane silniki kolejowe i przemysłowe oraz badane ich zachowanie w sytuacjach nietypowych. Centrum ma możliwości symulacji dowolnych warunków i stanów pracy. Możliwe jest wykrycie błędów, które ujawniają się dopiero w rzeczywistej pracy: podczas przepięć, zaników napięć czy zmiany właściwości napięć zasilających.
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- Siemens A&D

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
Układy napędowe Hägglunds Fusion — nowy standard kompaktowych jednostek...
Wprowadzone na rynek pod koniec lutego układy napędowe Hägglunds Fusion wyznaczają nowy standard konstrukcji napędów marki Hägglunds, które...
-
-
-
-
-