Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Faulhaber robotic
Powrót do listy komunikatów Dodano: 2019-10-01  |  Ostatnia aktualizacja: 2019-10-02
Spotkanie Partnerów Danfoss Drives 2019

„Wasz sukces jest też naszym sukcesem” - podsumowano konferencję poświęconą współpracy z partnerami

Na zdjęciu pracownicy firmy wraz z nagrodzonym inżynierem sprzedaży
Na zdjęciu pracownicy firmy wraz z nagrodzonym inżynierem sprzedaży

Innowacje, cyfryzacja i perspektywy wspólnego rozwoju to główne tematy Spotkania Partnerów Danfoss Drives 2019, które odbyło się w dn. 24-25 września 2019 pod Warszawą.

„Współpraca z firmami partnerskimi jest dziedzictwem firmy Danfoss, dla której partnerzy zawsze mieli i będą mieli szczególnie ważne znaczenie. Jest ona kluczowa dla naszej działalności i niezwykle istotna dla naszego wspólnego rozwoju." - powiedział Marek Dudziński, Kierownik sprzedaży ds. sieci partnerskich, podczas tegorocznego spotkania.

Podczas spotkania dwie firmy partnerskie JMS Janusz Mamla oraz Takom Sp. z o.o. prezentowały swoje rozwiązania i pomysły na rozwój biznesu.

Przedstawiciele Danfoss Poland wykorzystali okazję do przedstawienia nowości w zakresie usług serwisowych DrivePro®, które wykraczają poza zwykłe rozwiązywanie problemów, konserwację, naprawy i wymiany. Obejmują również poprawę produktywności, wydajności, niezawodności i czasu pracy, a także dostęp do specjalistycznych szkoleń i wiedzy.

Przekaz na temat korzyści oferty DrivePro® dla partnerów w biznesie był jasny: „To najlepszy w swojej klasie serwis lokalny z globalnym standardem dla użytkowników końcowych, zaś dla naszych partnerów to rozwój biznesu w oparciu o wzmocnienie kompetencji i sprzedaży produktów serwisowych." – skomentował Tadeusz Minksztym, Kierownik serwisu i wsparcia sprzedaży.

Globalne megatrendy i perspektywy rozwoju dla naszej branży były ważnym tematem podczas konferencji. Adam Jędrzejczak, Prezes Danfoss Poland oraz Prezydent EER, podkreślał istotę elektryfikacji: „Przyszłość musi być elektryczna i będzie elektryczna, jednak będzie to miało sens tylko wtedy, gdy sektor energetyczny będzie czysty."

Napędy Danfoss są wciąż udoskonalane, aby sprostać wysokim wymaganiom klientów. Podczas warsztatów z działań usług Remote Monitoring można było zobaczyć pracę przetwornicy, która zbierała dane z urządzeń w czasie rzeczywistym. Ważne jest, że zdalny monitoring minimalizuje nieplanowane przerwy w procesie poprzez przewidywanie możliwych usterek lub potrzeb przeprowadzenia obsługi, co zwiększa czas dostępności napędu.

Podczas wieczornej kolacji, wyróżniono partnerów oraz inżynierów sprzedaży Danfoss Drives, którzy w roku 2018 wykazali się największym wzrostem sprzedaży lub aktywnymi działaniami serwisowymi.

Firma Control Service zdobyła nagrody za największą sprzedaż w 2018 r. oraz nagrodę Danfoss Drives Service Partner za rozwój usług i największą sprzedaż produktów serwisowych.

Danfoss Drives Partner Growth Award zdobyła firma Carboautomatyka S.A. za wzrost sprzedaży w dwóch kolejnych latach 2017 i 2018.

Ponadto wyróżnieni zostali Partnerzy Serwisowi Danfoss za rozwój sprzedaży produktów serwisowych DrivePro®:

  • Wyróżnienie w kategorii DrivePro® Spare Parts otrzymała firma JMS Janusz Mamla
  • Wyróżnienie w kategorii DrivePro® Extended Warranty otrzymała firma Elsta sp. z o.o.
  • Wyróżnienie w kategorii DrivePro® Retrofit otrzymała firma Control-Service
  • Wyróżnienie w kategorii DrivePro® Exchange otrzymała firma ASC Automatyka Systemów Chłodniczych Sp. z o.o.

W ciągu dwóch dni odbyły się prelekcje, warsztaty i wiele dyskusji podczas sesji networkingowych. Wierzymy, że takie spotkania są dowodem na to, że chcemy słuchać naszych partnerów i wspólnie z nimi tworzyć inżynierię jutra oraz budować lepszą przyszłość.

Kategoria komunikatu:

Z życia firmy

Dodał:
Danfoss Poland Sp. z o.o.
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.