
China Construction Bank (CCB), drugi co do wielkości kredytodawca w Państwie Środka pod względem aktywów, otworzył w Szanghaju placówkę, w której nie jest zatrudniony żaden pracownik. CCB postawiło na technologie rozpoznawania twarzy, sztucznej inteligencji i wirtualnej rzeczywistości.
Chiński gigant bankowy twierdzi, że zainstalował już 1600 inteligentnych maszyn w 360 oddziałach, aby zwiększyć atrakcyjność swoich usług dla klientów znających się na technologiach i ograniczyć koszty zatrudnienia personelu.
Przechodząc przez frontowe drzwi szanghajskiego oddziału CCB, klienci spotykają przyjaznego robota, który jest w stanie odpowiadać na ich pytania i wątpliwości. Lokal o powierzchni 165 metrów kwadratowych jest również wyposażony w kilka inteligentnych bankomatów, które mogą obsługiwać szereg usług, w tym otwieranie rachunków, przekazy pieniężne, wymianę walut, inwestycje w złoto oraz kwestie zarządzania majątkiem.
CCB twierdzi, że nowa odsłona banku będzie w stanie obsłużyć 90 procent gotówkowych i bezgotówkowych operacji wykonywanych w tradycyjnych placówkach.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Nowinki techniczne
- Źródło:
- nextbigfuture

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
Wycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
Czy automatyzacja procesów produkcyjnych i logistycznych to dobry kierunek...
Rosnący dzięki e-handlowi popyt na towary stymuluje rozwój nowoczesnych systemów logistycznych i intralogistycznych. Klasyczne rozwiązania...
-
-
-
-
-